slejnard Postat Lördag kl 12:03 Dela Postat Lördag kl 12:03 Orkar inte brygga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Lördag kl 12:19 Dela Postat Lördag kl 12:19 Jag orkade 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat Lördag kl 12:54 Trådstartare Dela Postat Lördag kl 12:54 Hej på er, barn!🤩 I’m back, alive and kicking. Det har varit lite familjeturbulens men nu är det lugnt igen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat Lördag kl 13:08 Dela Postat Lördag kl 13:08 CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Lördag kl 13:25 Dela Postat Lördag kl 13:25 CHAE! Welcome Home 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Lördag kl 14:22 Dela Postat Lördag kl 14:22 2 timmar sedan sa slejnard: Jag orkade 🥰 Bra att du inte ger upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Lördag kl 14:27 Dela Postat Lördag kl 14:27 Kul med gammalt folk! Faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Lördag kl 19:38 Dela Postat Lördag kl 19:38 Vilka här brukar titta på Idol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat Lördag kl 20:11 Trådstartare Dela Postat Lördag kl 20:11 7 timmar sedan sa Naymari: CHAE 6 timmar sedan sa slejnard: CHAE! Welcome Home 🤣 Täääck krapparna! 32 minuter sedan sa Analogfreak: Vilka här brukar titta på Idol? Inte jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Lördag kl 20:40 Dela Postat Lördag kl 20:40 Men jag. De är osedvanligt bra i år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Lördag kl 21:07 Dela Postat Lördag kl 21:07 En del tycker dock annorlunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Lördag kl 22:13 Dela Postat Lördag kl 22:13 Vilken del? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat Lördag kl 22:23 Trådstartare Dela Postat Lördag kl 22:23 10 minuter sedan sa Fidden: Vilken del? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Söndag kl 01:55 Dela Postat Söndag kl 01:55 3 timmar sedan sa Fidden: Vilken del? Ctrl+Alt+Del Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Söndag kl 08:00 Dela Postat Söndag kl 08:00 9 timmar sedan sa Fidden: Vilken del? Några . morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Söndag kl 09:11 Dela Postat Söndag kl 09:11 21 timmar sedan sa slejnard: Orkar inte brygga. Jag orkar 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Söndag kl 14:56 Dela Postat Söndag kl 14:56 Gott med kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Söndag kl 20:47 Dela Postat Söndag kl 20:47 Idag spelade jag klart Kingdom come deliverance. Tänkte det var på tiden nu när uppföljaren är på gång. Sen började jag om från början igen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Söndag kl 21:17 Dela Postat Söndag kl 21:17 Säkert kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Söndag kl 21:17 Dela Postat Söndag kl 21:17 Här kommer natten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Söndag kl 22:19 Dela Postat Söndag kl 22:19 1 timme sedan sa slejnard: Säkert kul. Kul ska vara kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Söndag kl 22:19 Dela Postat Söndag kl 22:19 1 timme sedan sa slejnard: Här kommer natten. Där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Söndag kl 22:34 Dela Postat Söndag kl 22:34 Dabedabedabedaaaa ba daaaa 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Söndag kl 23:00 Dela Postat Söndag kl 23:00 Jag kan gäspa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Söndag kl 23:02 Dela Postat Söndag kl 23:02 Att gäspa är kul tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Söndag kl 23:03 Dela Postat Söndag kl 23:03 Särskilt när man vet hur man gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat igår kl 06:29 Dela Postat igår kl 06:29 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat igår kl 13:43 Dela Postat igår kl 13:43 Det är ☀️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat igår kl 13:44 Dela Postat igår kl 13:44 Det är osthkrok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat igår kl 13:44 Dela Postat igår kl 13:44 Det är PB. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.