CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari 59 minuter sedan sa Neosus: 36 minuter sedan sa Dark Of Light: Vässade hillebarder och svaijande dick! …som vilken white knight som helst? 20 minuter sedan sa slejnard: Schuuu å kaffe å bulla! Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Astronaut Wandt på väg mot jorden! Håll i hattarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari Oj!!! Jag fick en Pä-Tä!! Det var som fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 1 timme sedan sa CHAE: Oj!!! Jag fick en Pä-Tä!! Det var som fan. Det var stort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 2 timmar sedan sa Neosus: Astronaut Wandt på väg mot jorden! Håll i hattarna! Välkommen hem 🏠. ser ni skidskytte??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 10 minuter sedan sa slejnard: Välkommen hem 🏠. ser ni skidskytte??? Bra tips. Kollar i efterhand nu. Skvallra inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Det är förresten snart dags för inlägg 1000. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Det var ett lag som vann, ett annat som kom tvåa och de som kom in sen blev trea. Tänk om man tippat på det. Då skulle man ha bettat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Majoriteten av arbetsveckan har gått. Men var? På bio? Fan vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Jag TROR detta är inlägg 1000. Vilket är konstigt eftersom jag inte är helt 100. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 24 minuter sedan sa Fidden: Jag TROR detta är inlägg 1000. Vilket är konstigt eftersom jag inte är helt 100. Ser inte det i mobilen. Gills det ändå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 26 minutes ago, Fidden said: Jag TROR detta är inlägg 1000. Vilket är konstigt eftersom jag inte är helt 100. det stämmer, detta är 1002 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 29 minuter sedan sa Fidden: Det var ett lag som vann, ett annat som kom tvåa och de som kom in sen blev trea. Tänk om man tippat på det. Då skulle man ha bettat. Jag visste utgången. Samma visa varje gång. Ettan kommer först, tvåan tvåa och trean trea. 27 minuter sedan sa Fidden: Majoriteten av arbetsveckan har gått. Men var? På bio? Fan vet. Djup filosofi. 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Just nu sa Naymari: det stämmer, detta är 1002 Yo nay! Waddup? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 1 minute ago, slejnard said: Yo nay! Waddup? Johorå, en vanlig onsdag här. Gjorde mig en Pasta all’arrabbiata. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari Vad händer med Crumbuct? Stor vårturné på gång? Frågor, frågor… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari Dela Postat 7 februari DU kan vara vår! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Dax att söva? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari 1 minut sedan sa Neosus: Dax att söva? Ring narkosen👍🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari Dela Postat 8 februari Vakna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari Trådstartare Dela Postat 8 februari 1 timme sedan sa slejnard: Vakna! DU kan va!!😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari Dela Postat 8 februari 7 minuter sedan sa CHAE: DU kan va!!😡 Kna! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari Dela Postat 8 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari Dela Postat 8 februari Jag har nötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 februari Dela Postat 8 februari 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari Dela Postat 8 februari 22 timmar sedan sa Neosus: Astronaut Wandt på väg mot jorden! Håll i hattarna! Har han landat? På bägge nötterna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari Dela Postat 8 februari Imorgon 14.30 landar han rakt ner i pölen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 februari Dela Postat 8 februari 17 minuter sedan sa slejnard: Har han landat? På bägge nötterna? 12 minuter sedan sa Neosus: Imorgon 14.30 landar han rakt ner i pölen! Nötterna? Pölen? Hattarna var det väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari Dela Postat 8 februari 17 minuter sedan sa Neosus: Imorgon 14.30 landar han rakt ner i pölen! Aha okej. Utanför Florida va. Tänk om han hamnar i Bermudatriangeln??? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari Dela Postat 8 februari 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Nötterna? Pölen? Hattarna var det väl? Knattarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.