Fidden Postat 4 november Postat 4 november Vill att Luke Miani eller nån ska få mac minin nu och rapportera hur varm den går... Otålig!
slejnard Postat 4 november Postat 4 november Amuse som jag hade tidigare vill ta ner tre av mina låtar. Blir nog nyinspelning. Kanske lika bra nu när jag lyssnar 👂
slejnard Postat 4 november Postat 4 november 1 timme sedan sa Fidden: Vill att Luke Miani eller nån ska få mac minin nu och rapportera hur varm den går... Otålig! Vem är Luke och varför ska han få en Mac?
Fidden Postat 4 november Postat 4 november 30 minuter sedan sa slejnard: Vem är Luke och varför ska han få en Mac? Det är hans jävla ansvarsområde.
Analogfreak Postat 4 november Postat 4 november 1 timme sedan sa slejnard: Vem är Luke och varför ska han få en Mac? Det blir väl en Big Mac utan ost eftersom osten är död.
slejnard Postat 4 november Postat 4 november 1 timme sedan sa Fidden: Det är hans jävla ansvarsområde. Okej 🥰
Naymari Postat 5 november Postat 5 november 52 minutes ago, Fidden said: Valdag.🫣 Tror Harris kommer kamma hem det här
Analogfreak Postat 5 november Postat 5 november 50 minuter sedan sa slejnard: Hoppas du har fel. Det hoppas jag med. Trump vore en katastrof för hela världen.
Fidden Postat 6 november Postat 6 november Nåväl, jorden går inte under för det här. Vår civilisation möjligen, men det kommer nya. He bar o åk, som han sa den där kapten Picard. 1
slejnard Postat 7 november Postat 7 november Ja. 🙌 Morn å KPD. Livet går vidare. I längstah och i världen. Lite grus i maskineriet, käppar i hjulet så ordnar det sig. ☕️
slejnard Postat 7 november Postat 7 november 1 timme sedan sa Fidden: Ja så är det. Jag gör en slej och tar helg redan nu! Skönt med helg. Dväljde nyss en älg. Trevlig helg tillönskas. 1
Fidden Postat 7 november Postat 7 november Detsamma, förutom älgen. Har börjat dyka upp mac mini-reviews nu. Den verkar vara lite varm och högljudd, så jag siktar in mig på den billigaste varianten av Mac studio till våren istället. Den har biffigare kylare. 1
slejnard Postat 7 november Postat 7 november Blir säkert bra! Aldrig använt Mac faktiskt. Förutom iPhone då sen 4s.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.