Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Programmet ”Bonde söker fru” känns ganska uttömt nu. Det har ju gått i ganska många säsonger. Skulle man inte kunna tänka sig ett nytt koncept som till exempel ”Studiomusiker söker konkubin”? smileys-thinking-kul.gif.9574302a133c9df8db4815745c5d627c.gif

Postat
Just now, slejnard said:

Yespassligen! 
yo nay wadd app? 
Kaffe har inmundigats och frunch på G. Kokta ägg, smoothie och toast. 😋

Kpd här!

Använder Ai dagligen i jobbet jag. Inte supermycket för låtskriveri - för oftast har den ganska tråkiga idéer, speciellt för pop. Men ibland har den någon idé man kan använda för att starta något annat. 

• Gilla 1
Postat (redigerat)
6 timmar sedan sa Naymari:

Kpd här!

Använder Ai dagligen i jobbet jag. Inte supermycket för låtskriveri - för oftast har den ganska tråkiga idéer

Ungefär som en politiker då, för en sån har inte heller några kreativa idéer.

Redigerat av Analogfreak
Postat
6 timmar sedan sa slejnard:

Yespassligen! 
yo nay wadd app? 
Kaffe har inmundigats och frunch på G. Kokta ägg, smoothie och toast. 😋

Skalar du äggen innan du kokar dom?

Postat (redigerat)
4 minuter sedan sa slejnard:

Nej det går inte. Iofs kan man ju poschera ( i vinäger och vatten tror jag ) men det har jag aldrig provat. Steka ägg däremot. Fast då knäcker man dom. Aldrig stekt med skalet på. Brukar du skala äggen innan kokning och hur? 

Nej jag kokar äggen med skalen på! Jag undrade bara om du kommit på hur man kokar ägg utan skal. JC_thinking.GIF.ae0a236edbd83e651e969fd195368b2d.GIF

Redigerat av Analogfreak
Postat
17 hours ago, Analogfreak said:

Nös du i motvind eller i medvind?

Nordöstliga kastvindar

Ja Quincy - vilken tvättäkta legend. 

Postat
20 timmar sedan sa Naymari:

Att jag idag lyckades nysa mig till nackspärr?!

Ett av mina mindre stolta ögonblick var när jag fick nackspärr av att använda ett hålslag.

• Haha 2
Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Ett av mina mindre stolta ögonblick var när jag fick nackspärr av att använda ett hålslag.

Du hade kanske glömt att värma upp innan.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.