Analogfreak Postat 2 november Postat 2 november (redigerat) 🙂 Redigerat Lördag kl 19:54 av Analogfreak
Analogfreak Postat 2 november Postat 2 november Programmet ”Bonde söker fru” känns ganska uttömt nu. Det har ju gått i ganska många säsonger. Skulle man inte kunna tänka sig ett nytt koncept som till exempel ”Studiomusiker söker konkubin”?
Analogfreak Postat 3 november Postat 3 november (redigerat) Nu är det nattinatti Redigerat 3 november av Analogfreak
slejnard Postat 3 november Postat 3 november Yespassligen! yo nay wadd app? Kaffe har inmundigats och frunch på G. Kokta ägg, smoothie och toast. 😋
Naymari Postat 3 november Postat 3 november Just now, slejnard said: Yespassligen! yo nay wadd app? Kaffe har inmundigats och frunch på G. Kokta ägg, smoothie och toast. 😋 Kpd här! Använder Ai dagligen i jobbet jag. Inte supermycket för låtskriveri - för oftast har den ganska tråkiga idéer, speciellt för pop. Men ibland har den någon idé man kan använda för att starta något annat. 1
Analogfreak Postat 3 november Postat 3 november (redigerat) 6 timmar sedan sa Naymari: Kpd här! Använder Ai dagligen i jobbet jag. Inte supermycket för låtskriveri - för oftast har den ganska tråkiga idéer Ungefär som en politiker då, för en sån har inte heller några kreativa idéer. Redigerat 3 november av Analogfreak
Analogfreak Postat 3 november Postat 3 november 6 timmar sedan sa slejnard: Yespassligen! yo nay wadd app? Kaffe har inmundigats och frunch på G. Kokta ägg, smoothie och toast. 😋 Skalar du äggen innan du kokar dom?
slejnard Postat 3 november Postat 3 november Nej det går inte. Iofs kan man ju poschera ( i vinäger och vatten tror jag ) men det har jag aldrig provat. Steka ägg däremot. Fast då knäcker man dom. Aldrig stekt med skalet på. Brukar du skala äggen innan kokning och hur?
Analogfreak Postat 3 november Postat 3 november (redigerat) 4 minuter sedan sa slejnard: Nej det går inte. Iofs kan man ju poschera ( i vinäger och vatten tror jag ) men det har jag aldrig provat. Steka ägg däremot. Fast då knäcker man dom. Aldrig stekt med skalet på. Brukar du skala äggen innan kokning och hur? Nej jag kokar äggen med skalen på! Jag undrade bara om du kommit på hur man kokar ägg utan skal. Redigerat 3 november av Analogfreak
slejnard Postat 3 november Postat 3 november 6 minuter sedan sa Analogfreak: Nej jag kokar äggen med skalen på! Jag undrade bara om du kommit på hur man kokar ägg utan skal. Jo jag vet hur men har hemlat den kunskapen. Lärde mig för eoner sedan. 1
Analogfreak Postat 3 november Postat 3 november 10 minuter sedan sa slejnard: Jo jag vet hur men har hemlat den kunskapen. Lärde mig för eoner sedan. Säg inte till nån hur man gör!
Analogfreak Postat 3 november Postat 3 november 1 minut sedan sa Naymari: Att jag idag lyckades nysa mig till nackspärr?! Nös du i motvind eller i medvind?
slejnard Postat 4 november Postat 4 november 11 timmar sedan sa Naymari: Att jag idag lyckades nysa mig till nackspärr?! Vafalls. Ja det är enorm kraft i nysningar. Oerhört vacker soluppgång. Skiftande färger. Morn å KPD!
slejnard Postat 4 november Postat 4 november RIP Quincy Jones. En ansenlig ålder. 91 år. Trodde nog han var död redan.
Naymari Postat 4 november Postat 4 november 17 hours ago, Analogfreak said: Nös du i motvind eller i medvind? Nordöstliga kastvindar Ja Quincy - vilken tvättäkta legend.
Fidden Postat 4 november Postat 4 november 20 timmar sedan sa Naymari: Att jag idag lyckades nysa mig till nackspärr?! Ett av mina mindre stolta ögonblick var när jag fick nackspärr av att använda ett hålslag. 2
Analogfreak Postat 4 november Postat 4 november 1 timme sedan sa Fidden: Ett av mina mindre stolta ögonblick var när jag fick nackspärr av att använda ett hålslag. Du hade kanske glömt att värma upp innan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.