Dark Of Light Postat 1 november Postat 1 november 12 timmar sedan sa Analogfreak: Jo när jag var liten och lekte kurragömma! Får man förresten leka kurragömma när man passerat 50? Då har man stått i garderoben alldeles för länge.
slejnard Postat 1 november Postat 1 november Friskt ute. -8! Isen har lagt sig och fiskesäsongen är över.
Dark Of Light Postat 1 november Postat 1 november Pizza p d. Men vilken sort..? La Maffia tar man om man inte kan bestämma sig men då har man ju bestämt sig...
Analogfreak Postat 1 november Postat 1 november 4 timmar sedan sa slejnard: Friskt ute. -8! Isen har lagt sig och fiskesäsongen är över. Man kan ju göra pimpelturer med skoter eller skidor.
Analogfreak Postat 1 november Postat 1 november 7 timmar sedan sa Dark Of Light: Då har man stått i garderoben alldeles för länge. Fast det kan aldrig vara för sent att ställa sig i garderoben.
Fidden Postat 1 november Postat 1 november Använder en reservmus. Den är alldeles för stor för min hand. Skitäckligt.
slejnard Postat 1 november Postat 1 november 3 timmar sedan sa Analogfreak: Man kan ju göra pimpelturer med skoter eller skidor. Det kan man men jag personligen är inte intresserad av vinterfiske
slejnard Postat 1 november Postat 1 november 59 minuter sedan sa Fidden: Använder en reservmus. Den är alldeles för stor för min hand. Skitäckligt. Hmmm 58 minuter sedan sa Fidden: Snuskig är den också. vagott 😅
Analogfreak Postat 1 november Postat 1 november 59 minuter sedan sa slejnard: Det kan man men jag personligen är inte intresserad av vinterfiske Inte jag heller!
Dark Of Light Postat 2 november Postat 2 november 15 timmar sedan sa Fidden: Använder en reservmus. Den är alldeles för stor för min hand. Skitäckligt. 15 timmar sedan sa Fidden: Snuskig är den också. Sådana bekantskaper gör jag slut med fort.
Analogfreak Postat 2 november Postat 2 november 7 timmar sedan sa slejnard: Det har snöat igår. Vackert å krispigt ute. Morn å KPD. Då kan vi utesluta att det är en SM57 som snöat, för med en sån får man inget krisp.
Analogfreak Postat 2 november Postat 2 november 8 minuter sedan sa slejnard: Tror baske mig att AI svarade i min tråd om AI 😅 Jag tror att det är en fysisk person efter att ha läst förra inlägget angående ljudisolering.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.