Dark Of Light Postat Måndag kl 08:21 Dela Postat Måndag kl 08:21 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Måndag kl 09:46 Dela Postat Måndag kl 09:46 Även denna veckan spenderas med att trycka på "Uppgradera" varje gång rutan kommer upp. Nån gång kanske det funkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 10:55 Dela Postat Måndag kl 10:55 Du kanske kan uppgradera min lunch från bolognese till älgfilé? He gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Måndag kl 17:07 Dela Postat Måndag kl 17:07 Du kanske kan uppgradera lunchen till din mamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Måndag kl 17:14 Dela Postat Måndag kl 17:14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 18:04 Dela Postat Måndag kl 18:04 56 minuter sedan sa Analogfreak: Du kanske kan uppgradera lunchen till din mamma Nä hon serveras bra mat på boendet redan. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Måndag kl 20:47 Dela Postat Måndag kl 20:47 Undrar om det finns nåt kul att se på tv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Måndag kl 21:17 Dela Postat Måndag kl 21:17 Kollar ni linjärt nån gång? Jag gör det sällan. Vinterstudion kanske, men på svtplay visserligen så det räknas nog inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Måndag kl 21:48 Dela Postat Måndag kl 21:48 Jag kollar aldrig linjärt och har inte ens en tv. Använder bara svtplay och tv4play. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Tisdag kl 06:11 Dela Postat Tisdag kl 06:11 NU startar jobbdatorn med nån überlång uppdateringsuppstart. Får se om jag hinner in till morgonmötet. 24%. Undrar om den börjar om från noll sen igen och försöker i en vecka i denna fasen också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Tisdag kl 06:46 Dela Postat Tisdag kl 06:46 Det funka! Och drivrutinerna till rme-ljudkortet som jag olovligen installerat ligger kvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Tisdag kl 08:28 Dela Postat Tisdag kl 08:28 Osten är död! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Tisdag kl 08:54 Dela Postat Tisdag kl 08:54 Vem står på tur i successionsordningen? Smör? Soyghurt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Tisdag kl 09:05 Dela Postat Tisdag kl 09:05 Ja, man blir ju förbannad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Tisdag kl 13:10 Dela Postat Tisdag kl 13:10 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Osten är död! Var den lagrad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Tisdag kl 13:37 Dela Postat Tisdag kl 13:37 Gibson 335! Rast och wienerbröd pd! Upptäckte även att jag trampade i hundskit. Tilly!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Tisdag kl 13:59 Dela Postat Tisdag kl 13:59 48 minuter sedan sa Analogfreak: Var den lagrad? Nej, död! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Tisdag kl 14:57 Dela Postat Tisdag kl 14:57 När jag var och handlade nu ägnade jag några minuter åt att titta på alla ostar. Ingen såg ut att röra på sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Tisdag kl 16:09 Dela Postat Tisdag kl 16:09 Då har det börjat... Teh osthapåckalyps! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Tisdag kl 16:31 Dela Postat Tisdag kl 16:31 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Tisdag kl 17:23 Dela Postat Tisdag kl 17:23 I storforat undrar någon om vi är klockare en chatgpt. Jag är i alla fall klockad till 48 kHz. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Tisdag kl 17:43 Dela Postat Tisdag kl 17:43 (redigerat) Efter att jag tipsade om att Lunar har återuppstått har inte Gudh synts till i Längstah. Det kan vara så att han är där nu och jagar konkubiner. Redigerat Tisdag kl 17:43 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Tisdag kl 18:40 Dela Postat Tisdag kl 18:40 Gud är alltid närvarande om än det kan te sig annorlunda ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Tisdag kl 19:22 Dela Postat Tisdag kl 19:22 39 minuter sedan sa slejnard: Gud är alltid närvarande om än det kan te sig annorlunda ibland. Vabjaa! Då behöväj man intä ojoa säj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Tisdag kl 19:45 Dela Postat Tisdag kl 19:45 Nya mac mini ser sexig ut. Men mac'n'cheese blir det inte. För osten är död. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat Onsdag kl 01:45 Dela Postat Onsdag kl 01:45 5 timmar sedan sa Fidden: Nya mac mini ser sexig ut. Men mac'n'cheese blir det inte. För osten är död. Då luktaj den inte gott! De göj den inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Onsdag kl 06:33 Dela Postat Onsdag kl 06:33 He blås ute! Morn å KPD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Onsdag kl 08:22 Dela Postat Onsdag kl 08:22 Hösten har inte varit sig lik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Onsdag kl 10:08 Dela Postat Onsdag kl 10:08 Jag förstår inte varför Hannes dröjer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Onsdag kl 11:11 Dela Postat Onsdag kl 11:11 Vilken Hannes? Här varte sol 🌞 å grannt! Glömde lunch hemma så fick köpa en Felix pizza 🍕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.