Analogfreak Postat 24 oktober Dela Postat 24 oktober Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 24 oktober Dela Postat 24 oktober Äntligen är vi på sidan 333! Som vi har längtat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Jåh! Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober 22 timmar sedan sa Fidden: Rullar tummarna medans jobbdatorn besudlas med Windows 11. ...och sedan kom det inte fler inlägg. 😬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober 40 minuter sedan sa Linus: ...och sedan kom det inte fler inlägg. 😬 Den håller fortfarande på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Under tiden lyssnar jag på Soccer Mommy, som släpper sin nya skiva idag. Helt i min smak än så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Socker mamma är bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Ja! Sedan den här bilden togs har progress-listen börjat om från noll igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober 3 timmar sedan sa Neosus: Socker mamma är bra! Fluortant är nog bättre för tänderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Det var ett tag sen man körde Windows 95. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Snart 30 år sedan, om mina beräkningar stämmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Om 30 år till kanske jag också har Windows 11... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Vet ni hur många som haft din mamma som fluortant i skolan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober JAG är din mamma! Nej vänta nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Temu låter bekant! Var har jag sett det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Den kinesiska webshoppen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober 1 timme sedan sa Analogfreak: Det var ett tag sen man körde Windows 95. eller DOS 2,11 som jag började med... haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober 5 minuter sedan sa Neosus: Temu låter bekant! Var har jag sett det? Hos din mamma kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober 1 minut sedan sa tordA: eller DOS 2,11 som jag började med... haha Visst var det DOS 6 man installerade först till Win 3.11? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober KPD din mamma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Nu är det en sån där som spammar om Temu igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Nu har andra säsongen av Förrädarna börjat. Jag såg första avsnittet i natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Köttbullar på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Den kinesiska köttbullsmarknaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Härligt väder ute. Var själv vid sjön idag och fiskade. Nappade inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober https://autoeq.app/ om man vill ha "rätt" eq curves i lurarna! Ingen aning om det är bra men coolt e de! D e huvudsaken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 25 oktober Dela Postat 25 oktober Din mamma har bra eq-kurvor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.