Fidden Postat 21 oktober Postat 21 oktober 43 minuter sedan sa Analogfreak: Det känns konstigt i munnen när man äter gurka. Men det är bra. Då vet du att gurkan hamnat i rätt ingångshål.
Fidden Postat 21 oktober Postat 21 oktober Sej arm att or Kan bli en fin rebus med både fisk, anatomi, en konjunktion och ett kvalster som används till OSTH!
Analogfreak Postat 21 oktober Postat 21 oktober 24 minuter sedan sa slejnard: Jåh! Här varte havregrynsgröt Med eller utan gurka?
Analogfreak Postat 21 oktober Postat 21 oktober 17 minuter sedan sa slejnard: Ingen gurka till gröten tack. Vassego
Analogfreak Postat 21 oktober Postat 21 oktober Jag längtar till sidan 333 för då är alla nuffror lika. Då blir det kul här.
Analogfreak Postat 21 oktober Postat 21 oktober Jag borde hinna bajsa innan sidan 333 om jag gör det NU
Analogfreak Postat 21 oktober Postat 21 oktober (redigerat) Jag hann! Redigerat 21 oktober av Analogfreak
slejnard Postat 22 oktober Postat 22 oktober 7 timmar sedan sa Analogfreak: R.I.P. Paul Di'Anno RIP 🥲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.