Naymari Postat 5 februari Dela Postat 5 februari (redigerat) 3 minutes ago, CHAE said: Kul! Upphängningen till steromiken var paj så jag satt i 45 min och joxade med det. Den ligger bara. Kanske borde sälja den, eller skänka den. Om den inte oxiderat sönder. Här är en galning som försöker sälja den för vad jag vill minnas den kostade ny för typ 20 år sedan. https://reverb.com/uk/p/se-electronics-z3300a-large-diaphragm-multipattern-condenser-microphone?hfid=73113375&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=18354914807&utm_content=campaignid=18354914807_adgroupid=_productpartitionid==merchantid=776168467_productid=73113375_keyword=_device=c_adposition=_matchtype=_creative=&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAq4KuBhA6EiwArMAw1NcAtQgwJdG4bYzvbz2Karv6eCOO29GOED0rT9k5aMtIyYFJwOR4CxoC7lYQAvD_BwE Redigerat 5 februari av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari Trådstartare Dela Postat 5 februari 19 minuter sedan sa Naymari: Den ligger bara. Kanske borde sälja den, eller skänka den. Om den inte oxiderat sönder. Här är en galning som försöker sälja den för vad jag vill minnas den kostade ny för typ 20 år sedan. https://reverb.com/uk/p/se-electronics-z3300a-large-diaphragm-multipattern-condenser-microphone?hfid=73113375&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=18354914807&utm_content=campaignid=18354914807_adgroupid=_productpartitionid==merchantid=776168467_productid=73113375_keyword=_device=c_adposition=_matchtype=_creative=&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAq4KuBhA6EiwArMAw1NcAtQgwJdG4bYzvbz2Karv6eCOO29GOED0rT9k5aMtIyYFJwOR4CxoC7lYQAvD_BwE Hmmm…är den fortfarande funktionell? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 53 minuter sedan sa CHAE: Kommentar överflödig men DoL kommer nog med någon festlig kommentar ändå. Allt hänger ihop. Jag vet! Därför jag skrev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari Dela Postat 5 februari Nu vet int jag om bröna hänger ihop. Hänger kan jag gå med på, men inte ihop! Nej säger jag på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari Dela Postat 5 februari Det har du iofs rätt i. 🤔😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 1 timme sedan sa slejnard: 😅 satans vad korv jag ska äta till middag! Å brön 1 timme sedan sa CHAE: Hmmm…är den fortfarande funktionell? Korven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari Dela Postat 5 februari Nej den är uppäten. La den mellan… Två kvar till lunch imorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 2 timmar sedan sa CHAE: Kul! Upphängningen till steromiken var paj så jag satt i 45 min och joxade med det. Vad var det för paj? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari Trådstartare Dela Postat 5 februari 2 timmar sedan sa Fidden: Vad var det för paj? En inte så smakrik🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari Dela Postat 5 februari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 februari Dela Postat 6 februari 8 timmar sedan sa CHAE: En inte så smakrik🙃 En en smakar väl en hel del ändå? Kanske inte lika mycket träsmak som efter en lång APT, men ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 februari Dela Postat 6 februari Schuuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 februari Dela Postat 6 februari 14 timmar sedan sa Fidden: Vad var det för paj? Stero. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 februari Trådstartare Dela Postat 6 februari 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Stero. Vi har väl slagit fast att det stavas ”sterio”? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 februari Dela Postat 6 februari 23 hours ago, CHAE said: Hmmm…är den fortfarande funktionell? Jag tror det, ingen aning. Måste prova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 februari Trådstartare Dela Postat 6 februari 2 timmar sedan sa Naymari: Jag tror det, ingen aning. Måste prova Göre och PMa👍🏼 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 februari Dela Postat 6 februari Ja precis 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 14 timmar sedan sa CHAE: Vi har väl slagit fast att det stavas ”sterio”? Ändå stavar du fel On 2024-02-05 at 16:46 sa CHAE: Kul! Upphängningen till steromiken var paj så jag satt i 45 min och joxade med det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Ändå stavar du fel Ja jävlar😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari 2 timmar sedan sa slejnard: 🙂 Just nu sa CHAE: 🙃 The Upside down CHAE!🫣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari 😄🍵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 februari Trådstartare Dela Postat 7 februari Helt oväntat fick festen ett abrupt och tråkigt avslut när Herre på täppan blev lite väl livad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Vilken balans! Vilken armstyrka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Spända vader och stålblå blick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Vässade hillebarder och svaijande dick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari Dela Postat 7 februari Schuuu å kaffe å bulla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.