Dark Of Light Postat 15 oktober Postat 15 oktober S🌞l & pizza! Ja, det är alldeles sant. Välgräddad. Ja, pizzan alltså. 1
Fidden Postat 15 oktober Postat 15 oktober Vagott! Jag äter ingenting idag eftersom jag åt upp halva Libanon igår. (Brorsan lämnade av resterna från festen)
Fidden Postat 16 oktober Postat 16 oktober Är sugen på att handla ny mac. Troligtvis kommer macbooks och mac mini med A4-processorerna att presenteras vid slutet av denna månaden. Och eftersom de förra mini varianterna hade A2, som ju som bekant är lika stort som två A3 ark, som är lika stor som 2 st A4 ark, borde de bli sjukt mycket mindre nu. Eller?
Fidden Postat 16 oktober Postat 16 oktober Ja, och en oartificiell ointelligens som skriver hela meddelandet i titelraden. 1
Neosus Postat 16 oktober Postat 16 oktober Jag svarade med ett inlle.. Intl... Ihh.. ÄH! ...hjälpande svar!
Analogfreak Postat 16 oktober Postat 16 oktober 2 timmar sedan sa Fidden: Ja, och en oartificiell ointelligens som skriver hela meddelandet i titelraden. Då kan man ju läsa hela inlägget utan att behöva öppna tråden.
Analogfreak Postat 16 oktober Postat 16 oktober 7 minuter sedan sa Analogfreak: Då kan man ju läsa hela inlägget utan att behöva öppna tråden. ...och det kan ju vara en fördel för dom som för tillfället är upptagna med att jaga bort bananflugor.
Analogfreak Postat 16 oktober Postat 16 oktober ...för då behöver dom ju bara slänga ett getöga på skärmen utan att klicka.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.