Neosus Postat 11 oktober Postat 11 oktober (redigerat) SÅ blir Aladdinasken 2024 Redigerat 11 oktober av Neosus
Analogfreak Postat 11 oktober Postat 11 oktober 3 minuter sedan sa Neosus: SÅ blir Aladdinasken 2024 Valolit
Analogfreak Postat 12 oktober Postat 12 oktober 1 timme sedan sa slejnard: Ikväll är det i Dol. Tror du vi får se någon heliokopeter?
slejnard Postat 12 oktober Postat 12 oktober 31 minuter sedan sa Analogfreak: Tror du vi får se någon heliokopeter? Möjligen på andra sidan.
Analogfreak Postat 12 oktober Postat 12 oktober 5 minuter sedan sa slejnard: Möjligen på andra sidan. Andra sidan i Gällivare eller B-sidan på en vinylskiva?
Analogfreak Postat 12 oktober Postat 12 oktober 58 minuter sedan sa slejnard: 🧐 Har du behövt skotta nån snö ännu? Jag fick skotta i går för det har kommit cirka 30 cm.
slejnard Postat 12 oktober Postat 12 oktober Nä ingen snö än. Det kom däremot mycket regn några dagar. De är duktiga idolerna! Lite less reklamen dock.
Analogfreak Postat 12 oktober Postat 12 oktober 22 minuter sedan sa slejnard: Nä ingen snö än. Det kom däremot mycket regn några dagar. De är duktiga idolerna! Lite less reklamen dock. Jag var lite sen att se livesändningen och jag måste vänta tills den går att se på tv4play i efterhand.
slejnard Postat 13 oktober Postat 13 oktober 9 timmar sedan sa Fidden: Hemma Bra så. VAR HAR DU VARIT?! Morn å KPD
Fidden Postat 13 oktober Postat 13 oktober Idag ska galningarna på spaceX försöka fånga en booster med hjälp av ätpinnar.
Neosus Postat 13 oktober Postat 13 oktober 3 timmar sedan sa Fidden: Idag ska galningarna på spaceX försöka fånga en booster med hjälp av ätpinnar. NU först fattar jag vad du menar efter att ha tittat en stund på youtube! Otroligt vad dom hittar på..
Fidden Postat 13 oktober Postat 13 oktober Ja! Följer som vanligt live på denna kanal som blandar SpaceX sändning med egna bilder.
Neosus Postat 13 oktober Postat 13 oktober (redigerat) Det där gick hur bra som helst! Redigerat 13 oktober av Neosus Ihopskrivning
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.