Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
9 minuter sedan sa slejnard:

The Penguin kan ses på MAX. Sett två avsnitt. Ganska bra om ni frågar mig 👍

Pingu har jättebra lösningar på det mesta. Jag tror att Pingu skulle kunna få ordning på Northvolt.

Postat (redigerat)
3 timmar sedan sa Neosus:

Ja jag blev riktigt sugen! Int så farligt dyr heller! 

Det är säkert inget fel på dom där. Enda nackdelen som jag ser det är att -3dB ligger vid 48 Hz.

Adam T8V går cirka 10 dB djupare och kostar 1400:- mer hos Thomann.

Det kanske är något du kan ha i åtanke.

Redigerat av Analogfreak
Postat

Vet ni var gränsen mellan gubbe och gube går. Jag har ju blivit gubbe nu. Men jag undrar vid vilken ålder

man tappar ett b och blir en gube. Är det vid 75 eller äldre?

Postat
21 minuter sedan sa Analogfreak:

Det är säkert inget fel på dom där. Enda nackdelen som jag ser det är att -3dB ligger vid 48 Hz.

Adam T8V går cirka 10 dB djupare och kostar 1400:- mer hos Thomann.

Det kanske är något du kan ha i åtanke.

Problemet är att jag bor i en skitlägenhet det är därför jag tittar åt det hållet när det gäller storlek på monitorerna! 

Postat
9 minuter sedan sa Neosus:

Problemet är att jag bor i en skitlägenhet det är därför jag tittar åt det hållet när det gäller storlek på monitorerna! 

Fast du ska ju flytta norrut till en bättre bostad. 😀

Postat (redigerat)
6 minuter sedan sa Analogfreak:

Fast du ska ju flytta norrut till en bättre bostad. 😀

Men det lär finnas grannar där oxå? 😂

Jo iofs. Man kanske hittar bättre ställe att bo på först!

Man har att fundera på. 

Redigerat av Neosus
Postat

Här spelas det mer hos grannen nu sen den nya flyttade in! Men det är iallafall inga tunga baslådor som står och flåsar en i röven... 

Usch!

Postat (redigerat)
3 timmar sedan sa Neosus:

Här spelas det mer hos grannen nu sen den nya flyttade in! Men det är iallafall inga tunga baslådor som står och flåsar en i röven... 

Usch!

En kul grej är att du i din DAW med en tongenerator letar upp husets resonansfrekvens i djupgående högtalare så att tak och väggar kommer i självsvängning. Det brukar vara populärt,

Redigerat av Analogfreak

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.