slejnard Postat 9 oktober Postat 9 oktober The Penguin kan ses på MAX. Sett två avsnitt. Ganska bra om ni frågar mig 👍
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober 9 minuter sedan sa slejnard: The Penguin kan ses på MAX. Sett två avsnitt. Ganska bra om ni frågar mig 👍 Pingu har jättebra lösningar på det mesta. Jag tror att Pingu skulle kunna få ordning på Northvolt.
slejnard Postat 9 oktober Postat 9 oktober Ja utvecklingen när det gäller teknik går ju framåt och Adam gör bra högtalare så de är säkerligen bra.
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober (redigerat) 3 timmar sedan sa Neosus: Ja jag blev riktigt sugen! Int så farligt dyr heller! Det är säkert inget fel på dom där. Enda nackdelen som jag ser det är att -3dB ligger vid 48 Hz. Adam T8V går cirka 10 dB djupare och kostar 1400:- mer hos Thomann. Det kanske är något du kan ha i åtanke. Redigerat 9 oktober av Analogfreak
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober 17 minuter sedan sa slejnard: Fryntlig utveckling på monitorer asså. Men inte lika fryntlig som Pingu dock.
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober Vet ni var gränsen mellan gubbe och gube går. Jag har ju blivit gubbe nu. Men jag undrar vid vilken ålder man tappar ett b och blir en gube. Är det vid 75 eller äldre?
Neosus Postat 9 oktober Postat 9 oktober 21 minuter sedan sa Analogfreak: Det är säkert inget fel på dom där. Enda nackdelen som jag ser det är att -3dB ligger vid 48 Hz. Adam T8V går cirka 10 dB djupare och kostar 1400:- mer hos Thomann. Det kanske är något du kan ha i åtanke. Problemet är att jag bor i en skitlägenhet det är därför jag tittar åt det hållet när det gäller storlek på monitorerna!
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober 9 minuter sedan sa Neosus: Problemet är att jag bor i en skitlägenhet det är därför jag tittar åt det hållet när det gäller storlek på monitorerna! Fast du ska ju flytta norrut till en bättre bostad. 😀
Neosus Postat 9 oktober Postat 9 oktober (redigerat) 6 minuter sedan sa Analogfreak: Fast du ska ju flytta norrut till en bättre bostad. 😀 Men det lär finnas grannar där oxå? 😂 Jo iofs. Man kanske hittar bättre ställe att bo på först! Man har att fundera på. Redigerat 9 oktober av Neosus
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober Ett enskilt boende i skogen eller på fjället hade varit perfekt.
Neosus Postat 9 oktober Postat 9 oktober De e de! Speciellt när grannen vräker på ordentligt med subban... USCH! 😂
Neosus Postat 9 oktober Postat 9 oktober Här spelas det mer hos grannen nu sen den nya flyttade in! Men det är iallafall inga tunga baslådor som står och flåsar en i röven... Usch!
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober (redigerat) 3 timmar sedan sa Neosus: Här spelas det mer hos grannen nu sen den nya flyttade in! Men det är iallafall inga tunga baslådor som står och flåsar en i röven... Usch! En kul grej är att du i din DAW med en tongenerator letar upp husets resonansfrekvens i djupgående högtalare så att tak och väggar kommer i självsvängning. Det brukar vara populärt, Redigerat 9 oktober av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.