Dark Of Light Postat 7 oktober Postat 7 oktober ... och jag borde veta. För jag är ju för i helv.. DoL!
Analogfreak Postat 7 oktober Postat 7 oktober Vad bra saker ni alla skriver. Jag har inte så mycket att tillägga och kan bara hålla med. 🙂
Analogfreak Postat 7 oktober Postat 7 oktober Ibland kan det vara svårt att veta om en person som genomgår en svår tid vill ha stöd eller om han/hon vill vara i sig själv med det. Då kanske jag istället håller mig lite på avstånd. Men då kanske personen istället känner att jag inte bryr mig om honom/henne.
Analogfreak Postat 8 oktober Postat 8 oktober (redigerat) 7 timmar sedan sa slejnard: Du sätter ord på det jag tänker. En sann ärlighet råder som är svår att både förstå och förklara. Det känns genuint. Jag har öppnat mig mer inför min och även min sambos sjukdom för er än flera jag känner irl Du nämnde tidigare att kommunen brister i handläggningen av en ansökan om personlig assistans. Hur har det gått? Löste det sig? Redigerat 8 oktober av Analogfreak
slejnard Postat 8 oktober Postat 8 oktober 2 timmar sedan sa Analogfreak: Du nämnde tidigare att kommunen brister i handläggningen av en ansökan om personlig assistans. Hur har det gått? Löste det sig? Nä det kan jag inte påstå men det jobbas på. Morn å KPD
Fidden Postat 8 oktober Postat 8 oktober Blev bjuden till 40 års fest. Haha, skoja bara. Men däremot blev jag bjuden till en 40-årsfest. Tackade ja. Kan bli en utmaning.
Fidden Postat 9 oktober Postat 9 oktober Inte riktigt än. Schemat är som följer: Morgonmöte. Applikationsspec-möte Kaffe! Medarbetarsamtal. Sen är klockan 10:30 och jag har inte ett jota planerat på hela dagen efter det
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober 12 minuter sedan sa slejnard: Fyllde han inte år nyss? Han kanske age quittade. ☕️ Kan man bli för gammal för Längstah?
slejnard Postat 9 oktober Postat 9 oktober 1 timme sedan sa Analogfreak: Kan man bli för gammal för Längstah? Det tror jag inte.
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober 13 minuter sedan sa Fidden: Kan man bli för lång för äldstah? Om benen är för långa kanske fötterna fastnar under golvet och där blir man kanske inte så gammal.
Fidden Postat 9 oktober Postat 9 oktober 9 minuter sedan sa Analogfreak: Om benen är för långa kanske fötterna fastnar under golvet och där blir man kanske inte så gammal. Om de är för korta skulle man ju inte nå ner till marken, så det är inte bra det heller. Lagom är bäst.
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober 1 minut sedan sa Fidden: Om de är för korta skulle man ju inte nå ner till marken, så det är inte bra det heller. Lagom är bäst. Nä då behöver man kanske hjälp med att komma ner på jorden.
Analogfreak Postat 9 oktober Postat 9 oktober Just nu sa Analogfreak: Nä precis, då behöver man kanske hjälp med att komma ner på jorden.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.