Naymari Postat 4 oktober Postat 4 oktober 10 hours ago, slejnard said: Å jag är ledig 🤩 3 hours ago, Analogfreak said: Vad skönt! Jag också! Inte jag, men imorgon! Men på söndag skall vi jobba minsann 3 hours ago, Analogfreak said: När tar ni er sista kpd om dagarna? Efter lunch. Typ 13:30-14
slejnard Postat 4 oktober Postat 4 oktober 3 timmar sedan sa Analogfreak: När tar ni er sista kpd om dagarna? Sällan efter kl 15. Men ibland så
slejnard Postat 4 oktober Postat 4 oktober 14 minuter sedan sa Naymari: Ni lämnade öppen kasse Grattis 🥂
Naymari Postat 4 oktober Postat 4 oktober 1 hour ago, Analogfreak said: Nu snöar det här! 😕 Slej ska få snö på söndag. 😂 Måste beställa vinterdäck till cykeln, tack för påminnelsen 1
Fidden Postat 5 oktober Postat 5 oktober 8 timmar sedan sa Analogfreak: I Norrbotten kommer den vare sig man vill eller inte. Gammalt djungelordspråk. Eller tänker jag på bäckenbotten?
slejnard Postat 5 oktober Postat 5 oktober 9 timmar sedan sa Analogfreak: I Norrbotten kommer den vare sig man vill eller inte. Jag minns en nyårsafton för många år sedan. Fanns ingen snö att sticka ner raketerna i. Morn å KPD
slejnard Postat 5 oktober Postat 5 oktober Nytt med Coldplay. Det ska bli kul att höra! Vill även tipsa om Svart Tulpan. En flyktig FB-vän är med å Mauro Scocco delaktig.
Analogfreak Postat 5 oktober Postat 5 oktober 8 timmar sedan sa slejnard: Jag minns en nyårsafton för många år sedan. Fanns ingen snö att sticka ner raketerna i. Morn å KPD Fast då fick du väl snön i januari?
Analogfreak Postat 5 oktober Postat 5 oktober 7 timmar sedan sa slejnard: Nytt med Coldplay. Det ska bli kul att höra! Månmusik är nog väldigt tyst då det inte finns någon atmosfär för ljudvågorna.
slejnard Postat 5 oktober Postat 5 oktober 17 minuter sedan sa Analogfreak: Fast då fick du väl snön i januari? Kommer inte ihåg. Förmodligen var det så.
slejnard Postat 5 oktober Postat 5 oktober Hade tänkt mig en sista fisketur för säsongen idag men så blev det inte. Kanske upp i studion och skapa nåt istället. En å en halv timme tills iDol börjar så borde hinna stämma gitarren iaf. 🥳
Analogfreak Postat 5 oktober Postat 5 oktober 9 minuter sedan sa slejnard: Hade tänkt mig en sista fisketur för säsongen idag men så blev det inte. Kanske upp i studion och skapa nåt istället. En å en halv timme tills iDol börjar så borde hinna stämma gitarren iaf. 🥳 Jag såg Idol i natt. Jag blev faktiskt tårögd av Olivias framträdande. Det var bland det bästa jag hört
slejnard Postat 5 oktober Postat 5 oktober Ok. Så det går streamas innan? Fastnade i ett gött läge i soffan.
Neosus Postat 5 oktober Postat 5 oktober 58 minuter sedan sa Analogfreak: Jag såg Idol i natt. Jag blev faktiskt tårögd av Olivias framträdande. Det var bland det bästa jag hört Håller med! Riktigt bra kompband oxå!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.