Analogfreak Postat 3 oktober Postat 3 oktober 5 minuter sedan sa Fidden: Allt brände fast för övrigt. Därför kokar jag äggen.
slejnard Postat 3 oktober Postat 3 oktober En spaghett flera spaghetter. Strax helg! Avrundar med lite fika 🥳 (vatten)
Fidden Postat 3 oktober Postat 3 oktober Jag tycker allt är så snurrigt så jag använder bara fusilli.
Analogfreak Postat 3 oktober Postat 3 oktober 19 minuter sedan sa slejnard: Kast rullen är för liten så jag bryter ghetterna Är det haspelrulle? 1
Neosus Postat 3 oktober Postat 3 oktober 59 minuter sedan sa slejnard: Kast rullen är för liten så jag bryter ghetterna Getterna?
Analogfreak Postat 3 oktober Postat 3 oktober (redigerat) 41 minuter sedan sa Neosus: JAG brukar vispa ihop två ägg i ett glas! Aha… varför vispar du dom inte i en follikel där dom hör hemma? Redigerat 3 oktober av Analogfreak
Fidden Postat 3 oktober Postat 3 oktober 1 timme sedan sa slejnard: Spa Getterna Gurkskivor på ögonen och den biten.
Dark Of Light Postat 3 oktober Postat 3 oktober Och nu till något helt annat... Min mor har legat ett tag på sjukhuset nu. Livsgnistan börjar lämna sakta men säkert, hon är inte längre kontaktbar. Inte så långt kvar nu. Jag hamnar nog i lite sporadisk radioskugga härifrån framöver. Hade gött hörni! 5
Analogfreak Postat 3 oktober Postat 3 oktober 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Och nu till något helt annat... Min mor har legat ett tag på sjukhuset nu. Livsgnistan börjar lämna sakta men säkert, hon är inte längre kontaktbar. Inte så långt kvar nu. Jag hamnar nog i lite sporadisk radioskugga härifrån framöver. Hade gött hörni! Det är svårt att ge råd till människor som genomgår svåra saker eftersom det är så individuellt hur man påverkas och hur man hanterar saker. Men jag tror att oavsett vad man går igenom och oavsett hur man reagerar så bör man försöka lägga sin energi på de saker man faktiskt kan påverka och däremellan försöka tänka på andra saker för att inte gräva ner sig alltför djupt. Ta hand om dig! 1
slejnard Postat 4 oktober Postat 4 oktober Ja. Det är redan bryggt och upphällt. Ej avsmakat ännu 😊 god morgon
Analogfreak Postat 4 oktober Postat 4 oktober 6 timmar sedan sa slejnard: Å jag är ledig 🤩 Vad skönt! Jag också!
Fidden Postat 4 oktober Postat 4 oktober 51 minuter sedan sa Analogfreak: När tar ni er sista kpd om dagarna? Vanligtvis på lunchen. Idag tog jag dock en kaffe vid 15:45. Ovanligt sent.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.