Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Just nu sa slejnard: Jag är far! Baestefaer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Nu smash into pieces med en låt skriven av ett helt kocklandslag. Har sina ljuspunkter, men det hela känns så... Själlöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Det var tydligen allt. Nu är det bara det roliga roliga manuset kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari Dela Postat 3 februari DEN ska jag höra sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari Dela Postat 3 februari 1 minut sedan sa Fidden: Det var tydligen allt. Nu är det bara det roliga roliga manuset kvar. Ja de där skämten de drar i mello brukar inte gå av för hackor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Spelar nog lite datta jag å istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari Dela Postat 4 februari Morn å KPD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari Dela Postat 4 februari Gm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari Dela Postat 4 februari GeneralMotorsHeliokopeter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari Dela Postat 4 februari Vagettere… ben å jerry cookie dough. Gottva? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 februari Dela Postat 4 februari Semla blev det här! Perfekt kvällsfika.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari Dela Postat 4 februari Gott och gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari Dela Postat 4 februari Var är Dol? Plöjer han serier månne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 4 februari Dela Postat 4 februari jag finns nu endast på soundclick https://www.soundclick.com/leoakua Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari Dela Postat 4 februari 1 timme sedan sa slejnard: Var är Dol? Plöjer han serier månne? Ibland går DoL på gatorna som en vanlig man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Dela Postat 4 februari 1 timme sedan sa slejnard: Var är Dol? Plöjer han serier månne? 5 minuter sedan sa Fidden: Ibland går DoL på gatorna som en vanlig man. Något plöjer han i alla fall…🥁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Dela Postat 4 februari (redigerat) Simon och hans vänner började med en rulle silvertejp som en kul grej. Sedan bara eskalerade det…😱 Redigerat 4 februari av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Dela Postat 4 februari Lätt bästa koppen!☕️❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Dela Postat 4 februari Har joxat ned gitarrinspelning. Kan bli intressant att mixa i morgon🙃 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 februari Dela Postat 4 februari Ena micken kommer att spela in ljudet uppåner... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Dela Postat 4 februari 19 minuter sedan sa Neosus: Ena micken kommer att spela in ljudet uppåner... Men VAAAA?!?!?🫢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari Dela Postat 5 februari Ja så kan det bli. Morn å KPD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 2 timmar sedan sa Neosus: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari Dela Postat 5 februari Gu va gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 4 timmar sedan sa slejnard: Jävlar va gott! Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 😅 satans vad korv jag ska äta till middag! Å brön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari Dela Postat 5 februari 16 hours ago, CHAE said: Har joxat ned gitarrinspelning. Kan bli intressant att mixa i morgon🙃 Z3300a! En sån har ju jag också! Har legat i förrådet nu i flera år. Shockmountet är trasigt vill jag minnas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari Trådstartare Dela Postat 5 februari 11 minuter sedan sa slejnard: 😅 satans vad korv jag ska äta till middag! Å brön Kommentar överflödig men DoL kommer nog med någon festlig kommentar ändå. Allt hänger ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari Trådstartare Dela Postat 5 februari 1 minut sedan sa Naymari: Z3300a! En sån har ju jag också! Har legat i förrådet nu i flera år. Shockmountet är trasigt vill jag minnas. Kul! Upphängningen till steromiken var paj så jag satt i 45 min och joxade med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.