Fidden Postat 3 februari Postat 3 februari Nu smash into pieces med en låt skriven av ett helt kocklandslag. Har sina ljuspunkter, men det hela känns så... Själlöst.
Fidden Postat 3 februari Postat 3 februari Det var tydligen allt. Nu är det bara det roliga roliga manuset kvar.
slejnard Postat 3 februari Postat 3 februari 1 minut sedan sa Fidden: Det var tydligen allt. Nu är det bara det roliga roliga manuset kvar. Ja de där skämten de drar i mello brukar inte gå av för hackor.
Gäst Postat 4 februari Postat 4 februari jag finns nu endast på soundclick https://www.soundclick.com/leoakua
Fidden Postat 4 februari Postat 4 februari 1 timme sedan sa slejnard: Var är Dol? Plöjer han serier månne? Ibland går DoL på gatorna som en vanlig man.
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Postat 4 februari 1 timme sedan sa slejnard: Var är Dol? Plöjer han serier månne? 5 minuter sedan sa Fidden: Ibland går DoL på gatorna som en vanlig man. Något plöjer han i alla fall…🥁
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Postat 4 februari (redigerat) Simon och hans vänner började med en rulle silvertejp som en kul grej. Sedan bara eskalerade det…😱 Redigerat 4 februari av CHAE
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Postat 4 februari Har joxat ned gitarrinspelning. Kan bli intressant att mixa i morgon🙃 1
CHAE Postat 4 februari Trådstartare Postat 4 februari 19 minuter sedan sa Neosus: Ena micken kommer att spela in ljudet uppåner... Men VAAAA?!?!?🫢
Naymari Postat 5 februari Postat 5 februari 16 hours ago, CHAE said: Har joxat ned gitarrinspelning. Kan bli intressant att mixa i morgon🙃 Z3300a! En sån har ju jag också! Har legat i förrådet nu i flera år. Shockmountet är trasigt vill jag minnas.
CHAE Postat 5 februari Trådstartare Postat 5 februari 11 minuter sedan sa slejnard: 😅 satans vad korv jag ska äta till middag! Å brön Kommentar överflödig men DoL kommer nog med någon festlig kommentar ändå. Allt hänger ihop.
CHAE Postat 5 februari Trådstartare Postat 5 februari 1 minut sedan sa Naymari: Z3300a! En sån har ju jag också! Har legat i förrådet nu i flera år. Shockmountet är trasigt vill jag minnas. Kul! Upphängningen till steromiken var paj så jag satt i 45 min och joxade med det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.