slejnard Postat 28 september Postat 28 september 13 minuter sedan sa Dark Of Light: "Nån dip"? Du måste precisera lite nu! Jag har OLWs sukrkräm ånjåån cips. Ingen dip. Fresh island. God combo. Föredrar Estrella framför OLW.
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september (redigerat) 10 minuter sedan sa slejnard: Fresh island. God combo. Föredrar Estrella framför OLW. Jag var ett Estrella fan men gick över till den mörka sidan. Gillar deras sourcreme and onion samt dill o gräslök bättre. Dock är Grill bättre hos Est. fortfarande. Verkar som om OLWs Dill å Gräslök har ändrats till att bara finnas som "grovräfflat" nu för tiden. Iaf här i trakterna. Why, oh why..? Redigerat 28 september av Dark Of Light
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Första gången jag blev intervjuad av en AI i en jobbansökan! Spännande!
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Neosus: Första gången jag blev intervjuad av en AI i en jobbansökan! Spännande! Vad ställde den för frågor?
Neosus Postat 28 september Postat 28 september (redigerat) Jag skickade in ett cv och så ställde den frågor utifrån det bl.a. Redigerat 28 september av Neosus
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Neosus: Jag skickade in ett cv och så ställde den frågor utifrån det bl.a. Hänvisade du AI till google search?
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 21 minuter sedan sa Dark Of Light: Cips är allvarliga saker.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Analogfreak: Hänvisade du AI till google search? Nä det skulle man kanske ha gjort! 😅
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Neosus: Nä det skulle man kanske ha gjort! 😅 Du hade också kunnat svara på varje fråga att det inte är den typen av frågor som ska besvaras.
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september Eller så svarar man att den frågan ska ställas till den som söker tjänsten.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Analogfreak: En gång i tiden skulle jag också sysselsättas. Ja det är ett himla jidder med det där!
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 2 minuter sedan sa Neosus: Ja det är ett himla jidder med det där! Finns det nåt roligt du vill jobba med?
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 2 minuter sedan sa Analogfreak: Har du inget annat stt knapra på? Digestive har jag!
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Neosus: Digestive har jag! Det borde man kunna doppa i kaffe. 🙂
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september Om du hade blivit anvisad ett jobb som obstetriker, hade du sökt det?
slejnard Postat 28 september Postat 28 september 18 minuter sedan sa Neosus: Coops egna Digistive kex är bäst! Håller med!
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september 25 minuter sedan sa Neosus: ^Digestive Hur fan stavas det egentligen? Exakt sådär!
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september 25 minuter sedan sa Neosus: Ja det är ett himla jidder med det där! Ja, det är märkligt det där med arbetslinjen!
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september 7 minuter sedan sa Analogfreak: Kan man ha Oregano på kexen? Ja!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.