Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 9 minuter sedan sa Neosus: Jag antecknar! På söndagarna ska du gå på söndagsbön i Styrnäs kyrka och visa upp dig för fnöskejäntorna.
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 15 minuter sedan sa Neosus: Vad korta armar piloten har!
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 23 minuter sedan sa Analogfreak: På söndagarna ska du gå på söndagsbön i Styrnäs kyrka och visa upp dig för fnöskejäntorna. Kanske man behöver bikta sig?
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 5 minuter sedan sa Neosus: Kanske man behöver bikta sig? Du kanske kan bikta dig här i Längstah.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Analogfreak: Har du funderat nåt mer på att flytta norrut? Nä det blir inte än på ett tag iallafall! Vi får se var man landar!
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Idiotgrannen flyttade nyss ut så nu blev det ju lugnt här! 😆
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 9 minuter sedan sa Neosus: Idiotgrannen flyttade nyss ut så nu blev det ju lugnt här! 😆 Var det ett WT?
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 13 minuter sedan sa Neosus: Nä det blir inte än på ett tag iallafall! Vi får se var man landar! Dorotea har många lediga lägenheter och rimliga hyror.
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september Du som inte gillar mycket folk skulle nog trivas i en liten kommun med få invånare.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 39 minuter sedan sa Analogfreak: Dorotea har många lediga lägenheter och rimliga hyror. NÄ usch int Dorotea! USCH!!! 😂
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Liten kommun där alla känner alla.. Nä usch! Usch usch!
Neosus Postat 28 september Postat 28 september (redigerat) 50 minuter sedan sa Analogfreak: Dorotea har många lediga lägenheter och rimliga hyror. Jo jag håller med! Även i grann kommunerna! Köpte mig en lägenhet i en grann kommun för längesedan! 500 spänn! 😂 Man borde behållet den och sålt den nu istället. Då hade man tjänat lite pengar! Redigerat 28 september av Neosus
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 4 minuter sedan sa Neosus: Borde byta mitt nick till Usch! Jag borde aldrig valt det nick jag har för det klingar ganska dåligt och så är jag inte särskilt analog. 🫣
Dark Of Light Postat 28 september Postat 28 september Hm. Hur går det för ditt gamla band förresten Neo? Håller de fortfarande på och harvar?
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 7 minuter sedan sa Neosus: Liten kommun där alla känner alla.. Nä usch! Usch usch! Men om du håller dig undan är det ingen som kommer känna dig.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Dark Of Light: Hm. Hur går det för ditt gamla band förresten Neo? Håller de fortfarande på och harvar? Jo dom håller på än! Med ny trummis, gitarrist och en sångerska!
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Analogfreak: Men om du håller dig undan är det ingen som kommer känna dig. Ja det är sant!
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Neosus: Ja det är sant! Fast då kommer det på orten pratas om att du är folkskygg men det behöver du ju inte bry dig om.
Neosus Postat 28 september Postat 28 september 1 minut sedan sa Analogfreak: Fast då kommer det på orten pratas om att du är folkskygg men det behöver du ju inte bry dig om. Nä det är inte så farligt som det verkar egentligen. Kommer från en liten kommun från början oxå. Har sina fördelar med det ändå. Lugnt och skönt och man behöver inte bry sig om andra!
Analogfreak Postat 28 september Postat 28 september 2 minuter sedan sa Neosus: Nä det är inte så farligt som det verkar egentligen. Kommer från en liten kommun från början oxå. Har sina fördelar med det ändå. Lugnt och skönt och man behöver inte bry sig om andra! Hur länge har du bott i Sollefteå?
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Just nu sa Analogfreak: Hur länge har du bott i Sollefteå? Ca 15 år! Usch!
Neosus Postat 28 september Postat 28 september Men nu vill jag inte börja prata om mitt liv i ett offentligt forum! Bara så ni vet!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.