Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Det där var så dåligt att jag går och lägger mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari I min... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Nu är det mello. Verkar vara domerdagstema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 februari Dela Postat 3 februari (redigerat) Ingen bas så långt ögat kan nå iallafall... DE e kul när de e kul! Redigerat 3 februari av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Det är inte kul när det inte är kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Just ja det är melodibasfläskivalen. Louice är måttligt intresserad och ser nån spansk serie medan jag längstar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Andreas Mattsson är låtskrivare. Synd att han inte sjunger själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari 1 minut sedan sa slejnard: Just ja det är melodibasfläskivalen. Louice är måttligt intresserad och ser nån spansk serie medan jag längstar. Vi håller dig uppdaterad. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Jag funderar på att spela spel! PÅ dattan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Vilket spel är du sugen på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Ruzzle eller Quizkampen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Jag vet inte vad jag vill spela! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Adam Träsprit super naturligt. Det är det första bidraget. Låter lite som nån låt av aviici som heter without you tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Den var inte kul att ha kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Nu är det sobril och fittor. De går i trappor och grejer. Vilket storartat nummer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Detta blir en lång kväll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Har dom glömt bort hur man skriver bra musik? ELLER?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Det är för dyrt att vinna antar jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Nu är det snart en låt av han med ögonen i Popsicle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Så det är EN i popsicle som har ögon 👀??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari Dela Postat 3 februari 4 minuter sedan sa Neosus: Har dom glömt bort hur man skriver bra musik? ELLER?? Utan att lyssna så är svaret ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Här borde det också klämmas in sobril känner jag. Det andra finns redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Irriterande artist. Tråkig låt. Nästa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Enshrouded verkar vara ganska roligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Det har jag hört ska vara bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Nu var det svensk schlager av nån Elisa. Nu går hon av scen. Jag saknar henne inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Nu är det Lisa Yes. Ursäkta, Ajax ska det vara. Hon sjöng en bra låt i mello en gång. Det gör hon inte i år. Men hon blir nog inte diskad ändå. Jag tror låten handlar om att ljuga om vem som är far till barnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Jag är far! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 februari Dela Postat 3 februari Mellansnack. Inte det minsta pinsamt. Och en skuren handled har väl ingen dött av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.