Dark Of Light Postat 23 september Postat 23 september Just nu sa Neosus: Hala som ålar! Låter lite som en filmtitel eller? Kan ålar hala, ja som rep allstå?
Neosus Postat 23 september Postat 23 september Just nu sa Dark Of Light: Nej det är jag som är den eviga tvåan!
Dark Of Light Postat 23 september Postat 23 september Just nu sa Neosus: Ooops... Ja, den där hamnade ju fel, den ska ju vara tvåa, nu är den trea. Det går utför med Längstah sanna mina ord...
Dark Of Light Postat 23 september Postat 23 september 2 minuter sedan sa Neosus: Nej det är jag som är den eviga tvåan! Du har halkat ner till tredje enligt senaste gallup undersökningen.
Dark Of Light Postat 23 september Postat 23 september Tre Chae och en fiskpinne i "postade bilder". Bara det.
Dark Of Light Postat 23 september Postat 23 september Det är ett omen. Ingen slump. Ett tema. Tre alltså. Hur ska det där tolkas äjäntlijen? Allt hänger ju ihop men hur?
Analogfreak Postat 23 september Postat 23 september Det hade varit trevligt att ha en liten follikel att blåsa i.
Analogfreak Postat 23 september Postat 23 september (redigerat) Man ser att munnen ler runt hela ögat. Redigerat Lördag kl 19:47 av Analogfreak
Naymari Postat 23 september Postat 23 september 20 hours ago, Analogfreak said: Har ni någon erfarenhet av gitarrer från Harley Benton? hade en för 15 år sedan. Den har hamnat på tippen som brännbart avfall sedan dess. men billigare gitarrer skall ju bara bli bättre och bättre. Men det är QC som de billiga förlorar på, så skulle aldrig köpa en utan att prova… skulle jag visserligen inte göra med Gibson eller Fender made in USA heller. Men det säger nog mer om tillverkaren än om prisklassen.
Naymari Postat 23 september Postat 23 september Med det sagt skall jag köpa en strata någon gång. men först vill jag köpa en bra akke. mer gitarrer åt folket 1
Analogfreak Postat 23 september Postat 23 september Det hade kanske varit mindre krig och elände om folk hade haft gitarrer.
Neosus Postat 23 september Postat 23 september Dom Gretschar (2st) jag har provat så har jag tyckt att halsen varit för smala. Såatte!
Analogfreak Postat 23 september Postat 23 september 2 minuter sedan sa Neosus: Dom Gretschar (2st) jag har provat så har jag tyckt att halsen varit för smala. Såatte! Jag har inte så stora händer. Sådeså
Neosus Postat 23 september Postat 23 september Okej! Kanske passar dig perfekt då! 👍 Har du möjlighet att testa först så gör det, du vet!
Analogfreak Postat 23 september Postat 23 september (redigerat) 🙂 Redigerat Lördag kl 19:48 av Analogfreak
Analogfreak Postat 23 september Postat 23 september (redigerat) 🙂 Redigerat Lördag kl 19:49 av Analogfreak
Analogfreak Postat 23 september Postat 23 september 2 minuter sedan sa Neosus: Follikel smiley! 👍 Mer folliklar till folket
Neosus Postat 23 september Postat 23 september 8 minuter sedan sa Analogfreak: Tror du det finns många musikaffärer i Giron? Typ 187 st?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.