Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september Jag vet ju hur man mickar upp bleckblåsare och träblåsare. Men hur mickar man upp en follikelblåsare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Bläckplåtare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september Ibland är en mid/side dynamisk eq det enda man behöver! I hela världen! För att det ska bli bra! Såatte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Bläckan läckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Just nu sa Neosus: Ibland är en mid/side dynamisk eq det enda man behöver! I hela världen! För att det ska bli bra! Såatte! Det låter positivt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september 45 minuter sedan sa Analogfreak: Om du är folkskygg kan jag tipsa om en flytt till Saivomuotka. Finns det isbjörnar där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Vi ger han Neosus en sån mid side grej så skapar han fred i världen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september 8 minuter sedan sa Neosus: Finns det isbjörnar där? Nä men nån enstaka kvän kan du nog hitta. Vill du hitta isbjörn får du nog fara till Grönland eller Svalbard. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september 8 minuter sedan sa slejnard: Vi ger han Neosus en sån mid side grej så skapar han fred i världen! Du menar en sån som ligger på sidan i mitten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september I morgon blir det 0-gradigt och snö här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Hugaligen 😴 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september Dela Postat 22 september Jag håller med neo. Folk är den värsta sortens folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september 30 minuter sedan sa Analogfreak: Du menar en sån som ligger på sidan i mitten? Jag vet vad en mid side är men förklara gärna hur den fungerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Just nu sa Fidden: Jag håller med neo. Folk är den värsta sortens folk. Men man måste likväl på affären då å då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Folke vaccin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september 3 minuter sedan sa slejnard: Jag vet vad en mid side är men förklara gärna hur den fungerar. Med en mid/side eq kan man eq:a sidorna (LR) eller i mitten. Vill man ha lite extra highmid på sidorna får man känslan av stereobredning och mer tydlighet! Till exempel! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september Dela Postat 22 september 7 minuter sedan sa slejnard: Men man måste likväl på affären då å då. Efter jag börjat självscanna behöver jag knappt ha kontakt med en endaste liten folk i affärn. Och om jag är alldeles extra allergisk mot folk någon dag finns det en obemannad pytte-butik i hörnet på min gata. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september (redigerat) Visst var det FabFilterPro Q3 du köpte, Slej? Där finns mid/side! Redigerat 22 september av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september 13 minuter sedan sa Neosus: Med en mid/side eq kan man eq:a sidorna (LR) eller i mitten. Vill man ha lite extra highmid på sidorna får man känslan av stereobredning och mer tydlighet! Till exempel! Bra förklarat! 👍👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september 10 minuter sedan sa Fidden: Efter jag börjat självscanna behöver jag knappt ha kontakt med en endaste liten folk i affärn. Och om jag är alldeles extra allergisk mot folk någon dag finns det en obemannad pytte-butik i hörnet på min gata. Sedärja. 😃👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september 3 minuter sedan sa Neosus: Visst var det FabFilterPro Q3 du köpte, Slej? Där finns mid/side! Japp det var det. Ska utforska det där mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september 3 minuter sedan sa slejnard: Bra förklarat! 👍👍 Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september Här finns att läsa om Q3 https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september Jag använder Steinberg Frequency 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag ligger ett dygn före. En annan fråga är ju om fiskar kan ha yrken? Hört talas om yrkesfiskare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september Hammarhajen är nog snickare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september Sen får vi inte glömma kirurgfiskarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september Fiskar har simblåsor istället för äggblåsor också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september De har rom- ägg. Såatteh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.