Naymari Postat 21 september Dela Postat 21 september Just now, Analogfreak said: Jaha men om det kommer ett ökänt antal gäster då? Tonfisk på burk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september Dela Postat 21 september 3 minuter sedan sa Analogfreak: Jaha men om det kommer ett ökänt antal gäster då? Nötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 21 september Dela Postat 21 september 2 minuter sedan sa Naymari: Tonfisk på burk Är tonfisken också gul i mitten då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 21 september Dela Postat 21 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 21 september Dela Postat 21 september 9 minuter sedan sa Naymari: Är väldigt nöjd med min PRS CE24 Den ska jag kolla på. Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 21 september Dela Postat 21 september 1 minute ago, Analogfreak said: Är tonfisken också gul i mitten då? Om fisken har fenan i mitten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 21 september Dela Postat 21 september 4 minuter sedan sa Naymari: Om fisken har fenan i mitten Det måste vara den fisken som har en fiskpinne i mitten. Fiskpinnen är ju gul vill jag minnas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 21 september Dela Postat 21 september 9 minutes ago, Analogfreak said: Det måste vara den fisken som har en fiskpinne i mitten. Fiskpinnen är ju gul vill jag minnas. Slej är storfeskarn av längstah. Undrar om han fångat en fiskpinne någon gång 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 21 september Dela Postat 21 september 9 minuter sedan sa Naymari: Slej är storfeskarn av längstah. Undrar om han fångat en fiskpinne någon gång Han har nog fångat flera stycken. Slej är nog ute och fångar fiskpinnar i skrivande stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 21 september Dela Postat 21 september Undrar om fiskpinnar är nattaktiva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 21 september Dela Postat 21 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Ja det vore det ultimata. Fånga en fiskpinne 😄 morn å kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september 1 timme sedan sa slejnard: Ja det vore det ultimata. Fånga en fiskpinne 😄 morn å kpd Här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september Dela Postat 22 september Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september Jåh! hemma! Måste joxa lite i husvagnen innan jag kan grejsa i studion 😃. Blir bra det. Gräset skulle å behöva klippas en gång till inför vintern. Men det får bero nån dag. potatisbakelse å kaffe pd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 22 september Dela Postat 22 september nån sa tonfisk!!! jag vill ha!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september 1 timme sedan sa slejnard: Jåh! hemma! Måste joxa lite i husvagnen innan jag kan grejsa i studion 😃. Blir bra det. Gräset skulle å behöva klippas en gång till inför vintern. Men det får bero nån dag. potatisbakelse å kaffe pd. Bakad potatis förstod jag men hur var det med gräsmattan. Är den i studion eller husvagnen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september Dela Postat 22 september 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september Åååååå, kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september Finns det obakad potatis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september Ägg är gula i mitten men vita utanpå medan fiskpinnar är vita i mitten men gula utanpå. Det är konstigt det där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september 3 timmar sedan sa tordA: nån sa tonfisk!!! jag vill ha!!! Här 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september Vit i mitten och allt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september 40 minuter sedan sa Analogfreak: Ägg är gula i mitten men vita utanpå medan fiskpinnar är vita i mitten men gula utanpå. Det är konstigt det där! Fiskpinnen är helt enkelt motsatsen till ägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 22 september Dela Postat 22 september 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Fiskpinnen är helt enkelt motsatsen till ägg. Ja så är det nog. Men då undrar man ju vad motsatsen till ägglossning blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september Störd follikelutveckling? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september Eller fiskbulle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september Vad finns det mer för fisk..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september Dela Postat 22 september 🎣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.