Dark Of Light Postat 2 februari Postat 2 februari Fästligt! Du får skaffa Felix receptboxskrin, receptskrin, det är jättebra det. Då har du kötträtter är grön, fiskrätter brun.
CHAE Postat 2 februari Trådstartare Postat 2 februari 1 timme sedan sa CHAE: #casualracism🙃 27 minuter sedan sa slejnard: Blir glass pd! Haft klanen på middag. […] Visste inte att KKK gillade glass…
CHAE Postat 3 februari Trådstartare Postat 3 februari (redigerat) @Fidden När bodde du i Norrköping? Var det runt år 2004-2007 eller?🤔 Redigerat 3 februari av CHAE
Fidden Postat 3 februari Postat 3 februari 1 timme sedan sa CHAE: @Fidden När bodde du i Norrköping? Var det runt år 2004-2007 eller?🤔 04 var det iallafall, minns inte om andra halvan var 03 el 05. 1
Fidden Postat 3 februari Postat 3 februari Läste bara basåret där, sen flyttade jag mig till grannstaden. 1
Dark Of Light Postat 3 februari Postat 3 februari 4 timmar sedan sa slejnard: Sjusovare! ☺️ Nej, de var 4! 1
CHAE Postat 3 februari Trådstartare Postat 3 februari 1 timme sedan sa Fidden: 04 var det iallafall, minns inte om andra halvan var 03 el 05. 1 timme sedan sa Fidden: Läste bara basåret där, sen flyttade jag mig till grannstaden. 1 timme sedan sa Fidden: Min mailbox säger 03-04. Ahaa okej, då missade vi nog varandra precis; jag började feb -04. Kul dock att vi trampat samma grus ändå😊 Minns att du nämnde att du bott där när jag släppe ”Glöd”-skivan för några år sedan vilken utspelar sig just i Norrköping. Var i Norrköping tidigare idag, strosade runt och fikade med gamla kompisar.
Fidden Postat 3 februari Postat 3 februari (redigerat) 45 minuter sedan sa CHAE: Ahaa okej, då missade vi nog varandra precis; jag började feb -04. Kul dock att vi trampat samma grus ändå😊 Minns att du nämnde att du bott där när jag släppe ”Glöd”-skivan för några år sedan vilken utspelar sig just i Norrköping. Var i Norrköping tidigare idag, strosade runt och fikade med gamla kompisar. Nog borde vi väl båda traskat runt strömmen vt 04 då... Redigerat 3 februari av Fidden
CHAE Postat 3 februari Trådstartare Postat 3 februari 22 minuter sedan sa Fidden: Nog borde vi väl både traskat runt strömmen vt 04 då... Jaa för tusan, det bör hänt!😊 Rätt så häftigt ändå.
slejnard Postat 3 februari Postat 3 februari 1 timme sedan sa Dark Of Light: Nej, de var 4! Fyrsovare!
Fidden Postat 3 februari Postat 3 februari 2 minuter sedan sa slejnard: Fyrsovare! Systrarna Asllani har lite olika talanger.
slejnard Postat 3 februari Postat 3 februari 3 timmar sedan sa Fidden: Läste bara basåret där, sen flyttade jag mig till grannstaden. Basår? Du torde va en rätt duktig basist nu då. 👍😊
CHAE Postat 3 februari Trådstartare Postat 3 februari 4 minuter sedan sa slejnard: Basår? Du torde va en rätt duktig basist nu då. 👍😊 Det är han.
Fidden Postat 3 februari Postat 3 februari 13 minuter sedan sa slejnard: Kan han släppbas? Basen sa att jag slapp.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.