Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa slejnard:

Ja så är det. Livet! 🤩 Ibland tänker jag på vad ni gör i det ”civila” , utanför Längstah 

Tackar som frågar. 

Jag gör inte mycket. Jobbar, men lägger knappast ner min själ i det. De verkar nöjda ändå och ger mig alldeles för mycket betalt kan jag tycka för jobbet jag utför. Ibland tror jag allt är en konspiration för att jag ska känna mig som en del av samhället. En befängd tanke såklart. Jag borde vara tacksam.

Har börjat laga lite mer mat än innan. Idag gjorde jag löksoppa. Med lök. Och soppa.

På lördag fyller jag 45.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan sa slejnard:

Ja inga lätta frågor 🙂 . Vet ej hur det gick för de i Vidsel. 
 

Testade göra ett Interlude eller vad det heter till EPn. Bara gitarrer 🎸 

 

https://www.dropbox.com/scl/fi/ds24salj3xlh45s8da2xj/Echoes-in-a-circle-EP-2024.wav?rlkey=cfikz6l18n2t0jdshbmomvv5r&dl=0

Fina harmonier det där. Låter som dimackord i slutet.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Ja inga lätta frågor 🙂 . Vet ej hur det gick för de i Vidsel. 
 

Testade göra ett Interlude eller vad det heter till EPn. Bara gitarrer 🎸 

 

https://www.dropbox.com/scl/fi/ds24salj3xlh45s8da2xj/Echoes-in-a-circle-EP-2024.wav?rlkey=cfikz6l18n2t0jdshbmomvv5r&dl=0

Vackert! Känns som det är nåt som slår över till rött ibland, nån liten regelfix bara. Annars tycker jag nog du är hemma.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan sa Fidden:

Tackar som frågar. 

Jag gör inte mycket. Jobbar, men lägger knappast ner min själ i det. De verkar nöjda ändå och ger mig alldeles för mycket betalt kan jag tycka för jobbet jag utför. Ibland tror jag allt är en konspiration för att jag ska känna mig som en del av samhället. En befängd tanke såklart. Jag borde vara tacksam.

Har börjat laga lite mer mat än innan. Idag gjorde jag löksoppa. Med lök. Och soppa.

På lördag fyller jag 45.

45, då är du ju ungdom! 😃

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, slejnard said:

Ja så är det. Livet! 🤩 Ibland tänker jag på vad ni gör i det ”civila” , utanför Längstah 

Jag jobbar som mest och driver min firma. Har börjat reda ut sig på den fronten de senaste åren. 

inatt släpps det skiva med låt jag gjort. Blir säkert bra, har inte fått höra mixen än.

 

Redigerat av Naymari
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan sa Fidden:

Vackert! Känns som det är nåt som slår över till rött ibland, nån liten regelfix bara. Annars tycker jag nog du är hemma.

Tack! Kanske min mest spontana låt någonsin. Hade titel att gå på och hade tankarna åt Pink Floyd. Gjord, inspelad och mixad på en timme. 😃👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Btw, imponerande det där med de tusentals personsökarna som exploderade. Hizbollah bytte ut de flesta av sina smartphones till p.sökare pga. avlyssningsrisken. Men som jag hävdat länge, inget slår kreativiteten hos människor när de har onda avsikter. Det är som taget ur en Hollywoodfilm...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Btw, imponerande det där med de tusentals personsökarna som exploderade. Hizbollah bytte ut de flesta av sina smartphones till p.sökare pga. avlyssningsrisken. Men som jag hävdat länge, inget slår kreativiteten hos människor när de har onda avsikter. Det är som taget ur en Hollywoodfilm...

Ja det där kommer ju aldrig landa i facket rättfärdigat våld.

Pappa pappa, din grej pip*boom*

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...