Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september Nädå jag kom loss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september (Den eviga tvåan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 september Dela Postat 14 september Så här då? https://www.dropbox.com/scl/fi/70n77zap0hotzj8bh7umx/Meet-you-at-the-Circus-EP-Master.wav?rlkey=talhovb64i3bmyg2x8yw091lh&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september Ja det låter bra i mina DT250! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september (redigerat) Fet virvel! Aj lajk! 👍 Redigerat 14 september av Neosus Felstav! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september Jadå! Blir så bra det där! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september Eller ÄR så bra menar jag ju. Blir..? Vadå "blir"? Så befängt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september Blir... Vad fick jag det ifrån..? Blir!? Nej... Inte... nej inte blir... Inte blir inte. BLIR!??? Var får man en sån tanke ifrån va? Ja, ja. Jag vet naturligtvis bäst jag som aldrig hört det där. Herregudh... Blir... Hur kan man överhuvud taget slänga ur sig sådant... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september Alltså, blir! Far fan fick jag det ifrån!? Gissar jag bara eller... Jag trodde jag var seriös, varför skulle något bara bli här inne? Hur kan man överhuvud taget få en sådan tanke? Blir... Herregudh. Ja, här satt man säkert och "blev" jag vet ingenting men... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 september Dela Postat 14 september Tack guys! Virveln är Anton Fig signatur i EZ drummer 3. Fet å grann. Ska nog nöja mig nånstans sådär tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september (redigerat) Redigerat 16 september av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september Ja, det blir bra det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september Eller ÄR så bra menar jag ju. Blir..? Vadå "blir"? Så befängt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 september Dela Postat 14 september 7 minuter sedan sa Neosus: Gjorde en amatör hemma mastring i Cubase och enbart i mina DT250. https://www.dropbox.com/scl/fi/l6atskkmpdhjbtq5b2jie/Meet-you-at-the-Circus-EP-GMmaster.wav?rlkey=sj1uanm1f1k2063ty1cr1qmiq&st=t1sey6sk&dl=0 Försökte att tajta till mixen lite med en Multibandsenvelopeshaper bl.a... Hur blev det? Spännande! Ska lyssna efter idol 👍👍👍👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 14 september Dela Postat 14 september Nu tänker jag äta två ägg så jag kommer vara uppäggad i kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september Det gör du rätt i Analog! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 september Dela Postat 14 september Hmm 🧐 idé 💡 kanske lejer dig å mastra hela EPn neosnus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 september Dela Postat 14 september Analoga ägg 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 14 september Dela Postat 14 september 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Alltså, blir! Far fan fick jag det ifrån!? Gissar jag bara eller... Jag trodde jag var seriös, varför skulle något bara bli här inne? Hur kan man överhuvud taget få en sådan tanke? Blir... Herregudh. Ja, här satt man säkert och "blev" jag vet ingenting men... Det är väldans mycket luft i dina inlägg. Undra om det kan bero på att du har många heliokopetrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 14 september Dela Postat 14 september 3 minuter sedan sa slejnard: Analoga ägg 😃 Tänk den dagen vi har digitala ägg. Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september 5 minuter sedan sa slejnard: Hmm 🧐 idé 💡 kanske lejer dig å mastra hela EPn neosnus. VI får se! Det tar ju lite tid och så blir jag ju aldrig nöjd över sånt och blir arg på mig själv hela tiden! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september Inte så kul när jag blir arg på mig själv! Vi kan ju börja slåss.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 14 september Dela Postat 14 september 4 minuter sedan sa Neosus: VI får se! Det tar ju lite tid och så blir jag ju aldrig nöjd över sånt och blir arg på mig själv hela tiden! 😂 Man hittar alltid fel om man letar. 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september 6 minuter sedan sa Analogfreak: Tänk den dagen vi har digitala ägg. Vagott! Ägg och inlägg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 september Dela Postat 14 september Just nu sa Analogfreak: Man hittar alltid fel om man letar. 🙃 DET är sant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september ... och det kläcker ni nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 14 september Dela Postat 14 september 2 minuter sedan sa Dark Of Light: ... och det kläcker ni nu. Nä vi värper bara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 september Dela Postat 14 september (redigerat) Det var länge sedan man såg spermaharen Redigerat 14 september av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 september Dela Postat 14 september 9 minuter sedan sa Neosus: VI får se! Det tar ju lite tid och så blir jag ju aldrig nöjd över sånt och blir arg på mig själv hela tiden! 😂 De e ju de! Man petar å petar 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.