Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september Just nu sa Analogfreak: Får man välja? Välja balle? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september Ooh grattis till PT:n! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 2 minuter sedan sa Neosus: Välja balle? Ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september Ja det får man! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september Dela Postat 10 september Jag tycker vi skickar alla dessa frågor till Chaes inkorg så får han reda ut det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september Dela Postat 10 september Ska han få ett urval att välja mellan, eller får han fria tyglar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september Det finns en risk för att man blir för ambivalent om det är för många sorter att välja bland. Man kanske kan klassa dom i en handfull stereotyper. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 september Dela Postat 11 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 september Dela Postat 11 september 11 timmar sedan sa Analogfreak: Hur fick du alla kaniner och getter att ställa upp i musikvideon? Morötter! 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 september Dela Postat 11 september Hade lagt ny bas och två till gitarrer. När jag la en gitarr plugin så hängde sig reaper. Hade jag sparat mellan tagningarna? Nej, bara göra om. Tog om leadsången också. Är den klar nu månne? Tips? Den känns iaf förbättrad https://www.dropbox.com/scl/fi/u4kfghnnyalyhbm1rftc7/Meet-you-at-the-Circus-EP-Master.wav?rlkey=guwkgxmarrlm79giqo2fwr7qs&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september Dela Postat 11 september Hur blir det om du spelar åttondelar på basen i refrängen? Nu stannar den upp på refrängen men borde vara tvärtom tänker jag? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september Dela Postat 11 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 september Dela Postat 11 september 2 minuter sedan sa Neosus: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 september Dela Postat 11 september 8 timmar sedan sa Dark Of Light: 3 minuter sedan sa Neosus: Just nu sa Dark Of Light: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 september Dela Postat 11 september 8 timmar sedan sa Dark Of Light: 3 minuter sedan sa Neosus: 1 minut sedan sa Dark Of Light: 6 timmar sedan sa slejnard: Morötter! 😅 Just nu sa Dark Of Light: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 september Dela Postat 11 september 🌧️ Det var egentligen det jag ville säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september Dela Postat 11 september Kaffe och morötter är fint som snus! (Men förbaskat svårt att få in det under läppen)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september 17 minuter sedan sa Neosus: Hur blir det om du spelar åttondelar på basen i refrängen? Nu stannar den upp på refrängen men borde vara tvärtom tänker jag? Hur blir det om man halverar tempot och spelar sextondelarna? Blir det knepigt med fraseringen då? Låten blir kanske för lång också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september 6 timmar sedan sa slejnard: Hade lagt ny bas och två till gitarrer. När jag la en gitarr plugin så hängde sig reaper. Hade jag sparat mellan tagningarna? Nej, bara göra om. Tog om leadsången också. Är den klar nu månne? Tips? Den känns iaf förbättrad https://www.dropbox.com/scl/fi/u4kfghnnyalyhbm1rftc7/Meet-you-at-the-Circus-EP-Master.wav?rlkey=guwkgxmarrlm79giqo2fwr7qs&dl=0 Vad tror du om Walking bass? Jag dricker i alla fall kaffe. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september 19 minuter sedan sa Dark Of Light: 🌧️ Det var egentligen det jag ville säga. På din Soundcloud borde det vara en helikopeter på Freefalling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september 20 minuter sedan sa Neosus: Kaffe och morötter är fint som snus! (Men förbaskat svårt att få in det under läppen)! Kaffe och morötter kan man mixa och sen gurglar man det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september I dag ska jag hämta ut mina nya glasögon, då kanske man börjar se saker. Det är 13 grader ute och inga löv kvar på björkarna. skönt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september Dela Postat 11 september Här i Sollefteå är det fortfarande grönt (och jävligt. Hur kan man bo här?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september 10 minuter sedan sa Neosus: Här i Sollefteå är det fortfarande grönt (och jävligt. Hur kan man bo här?) Som liten kunde jag bo där. Jag gick på Billstaskolan och gjorde lumpen på T3. Du kan ju flytta till Gäddede i Strömsunds kommun. Där har dom inte lika varmt och grönt som i Solleteå. Du kan börja med att trampa dressin från Sollefteå via Långsele - Forsmo - Hotiing. Det går en del timmertåg på Forsmo- Hoting-banan så dom ska du undvika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september Annars är Arjeplog en fin kommun. Där får man arjeploga vägarna om man vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september Dela Postat 11 september Gäddede har man åkt förbi några gånger när man åkte.. förbi... några gånger (kan man tänka sig?).. när jag hoppade in i rockabilly bandet som fanns här.... och spelade...i norge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september Dela Postat 11 september Såatte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 11 september Dela Postat 11 september (redigerat) 2 minuter sedan sa Neosus: Såatte! Nu får du ta en PT om du vill. Redigerat 11 september av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.