Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september (redigerat) Jag dricker kaffe nu Redigerat 10 september av Analogfreak Ingen riktig PT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september (redigerat) Det var inte meningen att ta PT:n, det bara blev så. Edit:Jag tog bort helikopetern eftersom det inte blev en äkta PT Kpd Redigerat 10 september av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september Dela Postat 10 september Mäh! Man får ju inte lägga till heliokopetern i efterhand! Det är lag på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september Dela Postat 10 september Lagstadgad lag. Så säger tidelags partierna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september Dela Postat 10 september Armen gakk bra. Nån avsliten sena i biceps som självläker. Kan ta upp till ett halvår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september (redigerat) 1 timme sedan sa Fidden: Mäh! Man får ju inte lägga till heliokopetern i efterhand! Det är lag på det! Jo när man gör hattrick i PT så får man faktiskt lägga till helikopetern när man vill sådeså! Fast en äkta PT ska inte redigeras så jag tar bort helikopetern för ordningens skull. Redigerat 10 september av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september Dela Postat 10 september Hattrick..? Är inte det som herrefolket hölls med på 30-40 talet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september Dela Postat 10 september David Gilmours nya 👍👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september Dela Postat 10 september Upptagen med att lyssna sönder soccer mommys nya singelsläpp här. Men sen kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september Dela Postat 10 september För övrigt blandade jag ihop pink floyd och deep purple idag på lunchen. Det var pinsamt. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 21 minuter sedan sa Dark Of Light: Hattrick..? Är inte det som herrefolket hölls med på 30-40 talet? Jag vet inte! Det var före min tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 16 minuter sedan sa Fidden: För övrigt blandade jag ihop pink floyd och deep purple idag på lunchen. Det var pinsamt. Purple Floyd och Deep Pink? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september Dela Postat 10 september 19 minuter sedan sa Fidden: Upptagen med att lyssna sönder soccer mommys nya singelsläpp här. Men sen kanske. Ja väl värt. Aningens svårlyssnad men tror det ger sig efter ett par lyssningar. Bra gitarrspel som vanligt. Inte hunnit igenom hela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september Dela Postat 10 september Ska nog göra om lite på meet you at the circus. Bla trummor och bas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september 26 minuter sedan sa Fidden: För övrigt blandade jag ihop pink floyd och deep purple idag på lunchen. Det var pinsamt. Beklagar! 😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september 9 minuter sedan sa slejnard: Ska nog göra om lite på meet you at the circus. Bla trummor och bas Work in progress! Blir spännande att höra slutliga versionen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september Dela Postat 10 september 19 minuter sedan sa Analogfreak: Purple Floyd och Deep Pink? Ja precis, Peep Furple och Dink Ployd. Sen krönte jag det hela med att säga att jag i alla fall har koll på att Ozzy är med i Led Zeppelin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 27 minuter sedan sa slejnard: Ska nog göra om lite på meet you at the circus. Bla trummor och bas Hur fick du alla kaniner och getter att ställa upp i musikvideon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september Dela Postat 10 september Det är en lucka bland 70-talets legender i min musikkunskap som de flesta andra verkar ha koll på... Det är konstigt det där, med tanke på alla gånger jag fick hänga med farsans band när jag var liten. Han var lite av byns rockstjärna faktiskt. Nu är farsan inte med längre sedan några år, men jag känner igen några fortfarande. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september Dela Postat 10 september Alltså med i bandet dårå. Nu lät det ju som att han var död. Det är jag ändå hyfsat säker på att han inte är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september Dela Postat 10 september Men Vi är här nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september Dela Postat 10 september 43 minuter sedan sa Analogfreak: Jag vet inte! Det var före min tid. Jo, så var det nog. Btw, är inte hattrick tre i rad? Jag har gjort 12. Vad fan ska man kalla det? Förutom ren galenskap alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september Dela Postat 10 september Jag väntar fortfarande på min Rheintochter. Ja, man får en sån alltså. All PTs kan bytas ut mot varor och tjänster. 12 PTs i rad och man får en luftvärnsrobot. Tänk en sådan i hallen när ungdjävlarna kommer och ska sälja jultidningar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Men Vi är här nu! Ja du äj däj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Jo, så var det nog. Btw, är inte hattrick tre i rad? Jag har gjort 12. Vad fan ska man kalla det? Förutom ren galenskap alltså? PT-dussin kanske det heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag väntar fortfarande på min Rheintochter. Ja, man får en sån alltså. All PTs kan bytas ut mot varor och tjänster. 12 PTs i rad och man får en luftvärnsrobot. Tänk en sådan i hallen när ungdjävlarna kommer och ska sälja jultidningar... Ungarna kommer nog bli impade när dom får se alla dina PT:s. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september Hellre en Rheintochter i hallen än rikoschett på ballen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september Dela Postat 10 september Just nu sa Neosus: Hellre en Rheintochter i hallen än rikoschett på ballen! Apropå ungar alltså.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september 9 minuter sedan sa Neosus: Hellre en Rheintochter i hallen än rikoschett på ballen! Får man välja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 10 september Dela Postat 10 september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.