Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Apropå inget...

 

Träffade Lemmy en gång vid ett gig i Gbg genom en gemensam bekant till Mikkey Dee (har jag berättat detta någon annan gång?). En ytterst trevlig snubbe som togs ifrån oss alldeles  för tidigt... Som han har levt den mannen. Ett unikum i ett träsk av självupptagna musiker. Ah, minnen...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan sa slejnard:

Ser ni iDol då? Ganska bra pogram. Började förra veckan.

Ja, du menar I DoL 😁 ? Näeh, ser så lite på linjär TV. Egentligen inte alls. Kul program back in the day men intresse numer, not so much.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hemma hel, ren och vid gott mod dock med lite tråkigheter på familjefronten och jag tar en Längstah-paus.

Vackra vidder och bra dagsturer uppe i Grövelsjön🖤 I urval och givetvis helt osorterat…

IMG_0080.jpeg

IMG_0094.jpeg

IMG_0111.jpeg

IMG_0122.jpeg

IMG_0147.jpeg

IMG_0134.jpeg

IMG_0177.jpeg

IMG_0171.jpeg

IMG_0154.jpeg

IMG_0144.jpeg

Redigerat av CHAE
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ledig idag. "Tvångsledig" var det nån som kallade det. Ska ha beredskap nästa helg, men får inte vara ledig följande fredag på grund av ett i chefernas ögon det viktigaste mötet sedan skivat bröd höll TED-talk. De ska nämligen tala för sina undersåtar. Ja cheferna alltså, brödskivornas tid är förbi. Nu är det narcisistiska chefer och mellanchefer som är det nya svarta brödet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...