Dark Of Light Postat 31 augusti Postat 31 augusti De där 4 rutorna med "postade bilder" där till höger 👉 är alltid lika fascinerade att att titta på. Hör motiven ihop på något sätt? Eller ska en bort likt Brasses lek från förr..? I det här fallet hör kanske fetingen, Rheintochtern och keyborden ihop? Fetingen gör en hög, missilen flyger högt och med instrumenten (en flygel?) kan man nå oanade konstnärliga höjder.
slejnard Postat 31 augusti Postat 31 augusti Haha 😛 det där ser jag bara på datorn. Syns inte i mobilen där jag längstar oftast. Gig gakk bra. Kul spela för stor publik med bra ljud och bra väder. 1
Dark Of Light Postat 31 augusti Postat 31 augusti (redigerat) Vad bra att det gick bra! Skövde matfestival har haft ett lysande väder. Minns inte när det var såhär senast..? Aldrig? Det brukar vara snålblåst och regn, typiskt höstväder när det här händer annars. Mycket folk, en aning fylla enligt polisen och en del väktare jag pratade med, annars lugnt och trevligt. Typiskt att man jobbar en helg när det är så här bra men... that´s life. Redigerat 31 augusti av Dark Of Light
slejnard Postat 31 augusti Postat 31 augusti Roligt ändå för de som fick vara med Dol. Nästa år kanske du inte jobbar. Men då regnar det väl…
Fidden Postat 31 augusti Postat 31 augusti Synd att alla fick gå törstiga. Vattenfestivalen är ju nedlagd sedan länge.
Fidden Postat 31 augusti Postat 31 augusti Nej, jag tar en vatten från kranen istället. Verkar vara lite länge att vänta.
slejnard Postat 31 augusti Postat 31 augusti Ja ungefär som cowboys som rider en hel dag genom öknen, går i en bar och beställer en whiskey. Törstsläckande
slejnard Postat 31 augusti Postat 31 augusti Så här lät vi då idag. Och ser ut. Saknar Louice på scenen.
Dark Of Light Postat 1 september Postat 1 september 9 timmar sedan sa Fidden: Ja det var kanske lite ont om kranvatten i vilda western. Eller öl- och whiskymässor för den delen.
Fidden Postat 1 september Postat 1 september 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Eller öl- och whiskymässor för den delen. A beer- and whiskey mess är väl precis vad saloonerna var?
Dark Of Light Postat 1 september Postat 1 september Apropå mess... Det norska kungahuset känns inte helt stabilt. Kokain och shamaner är ju bra mycket värre än Kalle Gurras kaffeflickor.
Dark Of Light Postat 1 september Postat 1 september 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja? 53 minuter sedan sa slejnard: Nej. 8 timmar sedan sa Neosus: svar ja Ja, men vad bra. Då har vi rett ut det också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.