slejnard Postat 29 augusti Postat 29 augusti 20 minuter sedan sa Neosus: Nä har inte råkat ut för att plötsligt få massa lyssnare! Den dagen lär inte komma heller! 😄 Vem vet. Plötsligt smäller det. Det kanske är nån av låtarna du proddat? Det ser jag först imorgon
Neosus Postat 29 augusti Postat 29 augusti 2 minuter sedan sa slejnard: Vem vet. Plötsligt smäller det. Det kanske är nån av låtarna du proddat? Det ser jag först imorgon Det är låtar som jag skulle vilja mixa om egentligen! Hur tänkte jag där? 😆 Blir kul att se! Men du har massor med bra låtar där!
Neosus Postat 29 augusti Postat 29 augusti Amuse har ju en online mastering funktion som jag tycker fungerar rätt så bra. Blir fullt dugliga mastrar oavsett hur krångligt man har mixat. Verkar det som iallafall! Kostar dock 60 spänn att ladda ner resultatet!
slejnard Postat 29 augusti Postat 29 augusti 7 minuter sedan sa Neosus: Det är låtar som jag skulle vilja mixa om egentligen! Hur tänkte jag där? 😆 Blir kul att se! Men du har massor med bra låtar där! 😃 ja jag har många jag skulle vilja jobba på med mer också. Ibland kanske ändå bättre bara släppa och gå vidare 😊 just nu lyssnar 15 personer! VAD ÄR DET SOM HÄNDER??? 😂 1
slejnard Postat 29 augusti Postat 29 augusti 6 minuter sedan sa Neosus: Amuse har ju en online mastering funktion som jag tycker fungerar rätt så bra. Blir fullt dugliga mastrar oavsett hur krångligt man har mixat. Verkar det som iallafall! Kostar dock 60 spänn att ladda ner resultatet! Låter intressant 🧐
Neosus Postat 29 augusti Postat 29 augusti Tänkte slänga in en egen masterings funktion på min hemsida men det är fan inte lätt när man inte kan coda..
Fidden Postat 29 augusti Postat 29 augusti Det har varit tätt mellan blixtrarna här i afton. Spanade lite genom fönstret innan och fångade en feting som slog ner i hyreshuset bredvid Willys ett par hundra meter bort.
Naymari Postat 29 augusti Postat 29 augusti 1 hour ago, Fidden said: Det har varit tätt mellan blixtrarna här i afton. Spanade lite genom fönstret innan och fångade en feting som slog ner i hyreshuset bredvid Willys ett par hundra meter bort. Åska bra i tokholm också minsann
Naymari Postat 29 augusti Postat 29 augusti 3 hours ago, Neosus said: Amuse har ju en online mastering funktion som jag tycker fungerar rätt så bra. Blir fullt dugliga mastrar oavsett hur krångligt man har mixat. Verkar det som iallafall! Kostar dock 60 spänn att ladda ner resultatet! Billigt!
Dark Of Light Postat 30 augusti Postat 30 augusti 9 timmar sedan sa Fidden: Det har varit tätt mellan blixtrarna här i afton. Spanade lite genom fönstret innan och fångade en feting som slog ner i hyreshuset bredvid Willys ett par hundra meter bort. 1
Fidden Postat 30 augusti Postat 30 augusti Sådär kan man ju inte hålla en OS-fackla... Ta jobbet på allvar!
Dark Of Light Postat 30 augusti Postat 30 augusti 52 minuter sedan sa Fidden: Sådär kan man ju inte hålla en OS-fackla... Ta jobbet på allvar! Precis! Då blir det som d blir också.
Dark Of Light Postat 30 augusti Postat 30 augusti Solen lyser så ini! Matfestival i stan. Ovanligt fint väder för begivenheten, brukar vara kass. Spås bli rekord mycket folk. Jag jobbar så vi får se hur det blir... 1
Neosus Postat 30 augusti Postat 30 augusti Tänkte du skjutsa dom till helvetet? Kan behövas! Vänligen, Gudh! 1
slejnard Postat 30 augusti Postat 30 augusti 23 timmar sedan sa slejnard: Vem vet. Plötsligt smäller det. Det kanske är nån av låtarna du proddat? Det ser jag först imorgon Det var hej min vän. Över 1000 streams världen över. Chart Mob punkt net heter listan. Nå slags sofistikerat spam.
Dark Of Light Postat 30 augusti Postat 30 augusti 39 minuter sedan sa Neosus: Tänkte du skjutsa dom till helvetet? Kan behövas! Vänligen, Gudh! Det finns en direktlinje. Den behövs. Vänligen DoL.
slejnard Postat 30 augusti Postat 30 augusti Gig imorn. Sensommarfest när byn fyller 150 år. Mycket folk förväntas och vädret ser ut att bli strålande! Välkommen till Lomtjärn! 1
Dark Of Light Postat 31 augusti Postat 31 augusti 8 timmar sedan sa slejnard: Vilka? Matgäster? Nejdå, bara di onde som ska ner till di underjordiske. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.