Dark Of Light Postat 28 augusti Postat 28 augusti Granntanten, hon som för en tid sedan ramlade och kunde inte komma upp. Ropade på hjälp och jag råkade höra det. Hon gjorde det igen för ett par veckor sedan. Hennes hemstäd skulle städat hos henne på morgonen men hon släppte inte in dem. Runt 14 tiden hörde jag henne ropa på hjälp svagt ur hennes lägenhet. Hemhjälpen fick rycka ut. Visade sig att hon legat där i säkert en 6 timmar i sin egen avföring. Ambulans till sjukhuset och nu ett par veckor senare har hon avlidit. Tiden går fort, livet likaså. Gör något av det. 4
Fidden Postat 29 augusti Postat 29 augusti Tackar. Fint väder här också, men de säger Oskar kommer på besök.
CHAE Postat 29 augusti Trådstartare Postat 29 augusti 21 timmar sedan sa Dark Of Light: […] Tiden går fort, livet likaså. Gör något av det. Indeed! Väl talat, broder. På måndag styr jag och kompisen kosan till Grövelsjön för vår traditionsenliga höstvandring. Har varit där en gång förut (för många år sedan) men då gjorde jag en thru-hike med tält. Den här gången ska vi bo på Fjällhotellet och göra dagsturer. Har researchat lite och kollat ut några stycken; 1,5-3 mils dagsturer blir nog lagom. Oavsett; det ska bli skönt att komma ut i naturen❤️ 2
Fidden Postat 29 augusti Postat 29 augusti Har vaga minnen av att jag vaknat upp och pratat engelska. 😆
slejnard Postat 29 augusti Postat 29 augusti 41 minuter sedan sa Fidden: Besiktningen av avgassystemet verkar gått bra. Vad bra. Inga läckage? Jag hade ett klammer borta på besiktningen.
Fidden Postat 29 augusti Postat 29 augusti 12 minuter sedan sa slejnard: Vad bra. Inga läckage? Jag hade ett klammer borta på besiktningen. Det är lite lösa delar vid utblåset och så tog han som vanligt bort en svetsloppa som skickades för analys. Men inga konstigheter.
Dark Of Light Postat 29 augusti Postat 29 augusti (redigerat) Det började med pannlampor en gång i tiden. Lagen kräver ju belysning både fram och bak. Redigerat 29 augusti av Dark Of Light
slejnard Postat 29 augusti Postat 29 augusti Vet inte vad eller varför det händer. Kan det vara nån spambot? Hursomhelst så lyssnar upp till 9 personer samtidigt på nån eller några av mina låtar. Har pågått sen ca 14.30 när jag kollade appen Spotify for artist. Blir spännande imorgon när man ser vilken/vilka låtar det är som spammas. Kan jag ha hamnat på nån viral officiell lista? Hoppas inte det är spambotar 🤔😃
Neosus Postat 29 augusti Postat 29 augusti Använder du Amuse? Jag funderar på att byta och se om det blir någon skillnad!
slejnard Postat 29 augusti Postat 29 augusti 1 minut sedan sa Neosus: Använder du Amuse? Jag funderar på att byta och se om det blir någon skillnad! Nä en kompis har ett eget bolag som släpper via the Orchard. Har du råkat ut för detta? Hade Amuse innan. Och några låtar ligger kvar där.
Neosus Postat 29 augusti Postat 29 augusti Nä har inte råkat ut för att plötsligt få massa lyssnare! Den dagen lär inte komma heller! 😄
Neosus Postat 29 augusti Postat 29 augusti Jag kör Amuse Pro just nu passade på kampanj pris (hälften av det kostar nu).
slejnard Postat 29 augusti Postat 29 augusti 18 minuter sedan sa Neosus: Jag kör Amuse Pro just nu passade på kampanj pris (hälften av det kostar nu). Tror det är bra! 👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.