Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Granntanten, hon som för en tid sedan ramlade och kunde inte komma upp. Ropade på hjälp och jag råkade höra det. Hon gjorde det igen för ett par veckor sedan.

Hennes hemstäd skulle städat hos henne på morgonen men hon släppte inte in dem. Runt 14 tiden hörde jag henne ropa på hjälp svagt ur hennes lägenhet. Hemhjälpen fick rycka ut. Visade sig att hon legat där i säkert en 6 timmar i sin egen avföring. Ambulans till sjukhuset och nu ett par veckor senare har hon avlidit.

Tiden går fort, livet likaså.

Gör något av det.

  • Ledsen 4
Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan sa Dark Of Light:

[…]

Tiden går fort, livet likaså.

Gör något av det.

Indeed! Väl talat, broder.

På måndag styr jag och kompisen kosan till Grövelsjön för vår traditionsenliga höstvandring. Har varit där en gång förut (för många år sedan) men då gjorde jag en thru-hike med tält. Den här gången ska vi bo på Fjällhotellet och göra dagsturer. Har researchat lite och kollat ut några stycken; 1,5-3 mils dagsturer blir nog lagom.

Oavsett; det ska bli skönt att komma ut i naturen❤️

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa slejnard:

Vad bra. Inga läckage? Jag hade ett klammer borta på besiktningen. 

Det är lite lösa delar vid utblåset och så tog han som vanligt bort en svetsloppa som skickades för analys. Men inga konstigheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad eller varför det händer. Kan det vara nån spambot? Hursomhelst så lyssnar upp till 9 personer samtidigt på nån eller några av mina låtar. Har pågått sen ca 14.30 när jag kollade appen Spotify for artist. Blir spännande imorgon när man ser vilken/vilka låtar det är som spammas. Kan jag ha hamnat på nån viral officiell lista? Hoppas inte det är spambotar 🤔😃

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...