Fidden Postat 27 augusti Postat 27 augusti SR har väl en portal att lägga musik i, men alla kommersiella kanaler går nog enbart på topplistegrejer och nostalgi...
Neosus Postat 27 augusti Postat 27 augusti Man måste lixzom ha rätt kontakter va!! Banankontakter! Va? VA! Ja!
Fidden Postat 27 augusti Postat 27 augusti 6 minuter sedan sa Neosus: Man måste lixzom ha rätt kontakter va!! Banankontakter! Va? VA! Ja! Ja! Annars är ansträngningen fruktlös.
Neosus Postat 27 augusti Postat 27 augusti (redigerat) Man vill ha schyysta meloner...Melodier menar jag! Redigerat 27 augusti av Neosus
Fidden Postat 27 augusti Postat 27 augusti 2 timmar sedan sa Neosus: Man vill ha schyysta meloner...Melodier menar jag! Ja, så man kan ta betalt på ackord. Per vers.
Neosus Postat 27 augusti Postat 27 augusti PALIA! Buggigare än buggandet! Så det så! Vi säger så! Bra hej!
CHAE Postat 27 augusti Trådstartare Postat 27 augusti 7 timmar sedan sa Neosus: Man vill ha schyysta meloner... Hm. Då får du nog genomgå någon sorts operation va?🤔 Ickebinärtransgender-Gudh.
Dark Of Light Postat 28 augusti Postat 28 augusti (redigerat) 5 timmar sedan sa CHAE: Dags för en gammal bekant; Rheintochter R-1🤓 Jag väntar fortfarande på min. 8 PTs på rad var kravet. En enkelt utförd uppgift. Annars är det fascinerande att se hur lite vi hade att säga redan då 😃 Same ol' same ol'... Redigerat 28 augusti av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.