Fidden Postat 26 augusti Postat 26 augusti 20 minuter sedan sa slejnard: Bibelsiktning hägrar. Håll tummarna Sånt där är vanligt här nere också. Ta med kikare. 2
slejnard Postat 26 augusti Postat 26 augusti 1 timme sedan sa Neosus: Håller tummarna! Den gick igenom ua
Fidden Postat 26 augusti Postat 26 augusti (redigerat) Jag vill inte ha trombos i hemstudion. Det skulle sabba mitt flow. Raggadisch. Redigerat 26 augusti av Fidden
Fidden Postat 26 augusti Postat 26 augusti Får nog vänta in CHAE innan nån förstår mitt vansinnigt roliga skämt.
Dark Of Light Postat 26 augusti Postat 26 augusti 5 timmar sedan sa Fidden: Får nog vänta in CHAE innan nån förstår mitt vansinnigt roliga skämt. Det är roligt. Inte vansinnigt, men roligt. Nej, jag behövde inte Googla. Jag har rätt mycket värdelöst vetande innanför pannbenet. Nu fick jag äntligen användning för i alla fall ett.
Fidden Postat 26 augusti Postat 26 augusti Do bara sitta i ditt trombos hela daken o spila jazz met visp. 1
Dark Of Light Postat 27 augusti Postat 27 augusti (redigerat) 11 timmar sedan sa slejnard: ☺️ ja med jipsskivor Because the jips don't lie. Redigerat 27 augusti av Dark Of Light
CHAE Postat 27 augusti Trådstartare Postat 27 augusti 22 timmar sedan sa Fidden: Jag vill inte ha trombos i hemstudion. Det skulle sabba mitt flow. Raggadisch. 😆😂 21 timmar sedan sa Fidden: Får nog vänta in CHAE innan nån förstår mitt vansinnigt roliga skämt. Du och jag, Fidden. Du och jag❤️
Neosus Postat 27 augusti Postat 27 augusti Bandit Alternative är en bra kanal! Så att ni vet! Bra! Vi säger så! Hej!
Neosus Postat 27 augusti Postat 27 augusti Nä jag är ingen bandit! Eller vad menar du? Nä har inga spelningar i den kanalen! Men det vore trevligt om man hade!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.