Dark Of Light Postat 22 augusti Postat 22 augusti Vet inte hur jeffligt ett k-remsbyte är på teh Slejmobile men på nyare bilar är det inget jag ens funderar på att ge mig på. Det var enklare förr.
slejnard Postat 22 augusti Postat 22 augusti Nä inget jag kan själv heller men han jag känner är mekaniker och har grejer att meka med. Men vi får se. Avvaktar nog
Fidden Postat 23 augusti Postat 23 augusti 47 minuter sedan sa Dark Of Light: ☁️ Gasform och flytande form. Känns som nåt saknas.
Fidden Postat 23 augusti Postat 23 augusti Släpptes det någon låt med namnet "God save the quing" för att dokumentera det där fenomenet? Eller ja, det är väl inte för sent än.
Dark Of Light Postat 23 augusti Postat 23 augusti He blås och he regn. Någon form av storm härjar runt här. Någon form av kärring skulle ut och cykla i detta vädret as we speak. Underhållande är väl ett ord för det.
Dark Of Light Postat 24 augusti Postat 24 augusti 55 minuter sedan sa CHAE: Jobblördag. Nej. 5 minuter sedan sa Neosus: Ja.
Fidden Postat 24 augusti Postat 24 augusti 2 timmar sedan sa CHAE: Jobblördag. En dag full av jobblörer
Fidden Postat 24 augusti Postat 24 augusti Tro det eller ej, men denna matlagningsanalfabeten schlängde ihop en pizza. Inga kit eller recept inblandade. Den gick att äta och smakade nästan som en pizza.
Dark Of Light Postat 24 augusti Postat 24 augusti 8 timmar sedan sa slejnard: Dålig täckning där vi campar. Ha en trevlig helg Prova sovsäck. Träwligh älg.
slejnard Postat 25 augusti Postat 25 augusti Hemma! Riktigt fint ställe. Mycket begränsad täckning så vi fick umgås analogt. Käkade surströmming och fiskade. Fick en liten öring som jag släppte tillbaka 😃☕️
slejnard Postat 25 augusti Postat 25 augusti 44 minuter sedan sa Neosus: EZmix 3! Verkar som att den gör jobbet bra?! Inte provat men säkert bra. Har EZ mix 2 och använder ibland. Snålat länge efter fabfilter pro q 3 och slog till på rea på emusic. Ändå dyrt men. Testat den på nylåten och den gör verkligen nytta på spåren! Mixen blev klart bättre men har inte ”släppt” den än…
slejnard Postat 25 augusti Postat 25 augusti (redigerat) Dämpade några körer och bytte trumset bla. Satte Fabfiltern på nästan alla individuella spår plus mastern. Edit: länk bort, ni får höra sen 😂 Morn å KPD Redigerat 26 augusti av slejnard La till å la sen bort
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.