Dark Of Light Postat 29 januari Postat 29 januari Bästa dagen annars... längre bort än så här till nästa måndag blir det inte i veckan. #positivttänkande
Dark Of Light Postat 29 januari Postat 29 januari 5 timmar sedan sa slejnard: Ja. Vad tyckte du om PTn då? Läskig. Ja... Så tråkigt. RIP Arne.
Gäst Postat 29 januari Postat 29 januari (redigerat) första rutten med micken * A smoky room, a small cafe They come to hear you play And drink and dance the night away I sit out in the crowd And close my eyes Dream you're mine But you don't know You don't even know that I am there I wish I was in your arms Like that Spanish guitar And you would play me through the night 'Till the dawn All night long, I'd be your song Redigerat 29 januari av ewroL
slejnard Postat 29 januari Postat 29 januari Hemma! Förut var jag borta men det var då. Ni förstår va? Hajar? Hajar är en☝️ ofta ganska simmande varelse med dykfunktion. Imorgon ska vi repa lite eget igen. Imorgon. I framtiden alltså. Ni förstår va? Det hänger ihop!
CHAE Postat 29 januari Trådstartare Postat 29 januari 4 timmar sedan sa slejnard: Hemma! Förut var jag borta men det var då. Ni förstår va? Hajar? Hajar är en☝️ ofta ganska simmande varelse med dykfunktion. Imorgon ska vi repa lite eget igen. Imorgon. I framtiden alltså. Ni förstår va? Det hänger ihop! Ja Slej, du kan använda dig av repet för att knyta ihop allting🥁
Dark Of Light Postat 30 januari Postat 30 januari Vad var det jag sa? Förr eller senare hänger det sig. Allt hänger ihop.
Fidden Postat 30 januari Postat 30 januari Lite som en kk. Behöver inte hänga så mkt, men ligger obehindrat. 1
slejnard Postat 30 januari Postat 30 januari 1 timme sedan sa Dark Of Light: Vem ska du byta med då? Ja, lakanen alltså. Ska vi? Ska vi byta grejer? Ska vi byta grejer med varann?
Dark Of Light Postat 30 januari Postat 30 januari 12 minuter sedan sa slejnard: Ska vi? Ska vi byta grejer? Ska vi byta grejer med varann? En rostig spik mot en trasig fru, rostig spik mot en trasig fru. Ska vi? Ska vi byta grejer? Ska vi byta grejer med varann?
CHAE Postat 30 januari Trådstartare Postat 30 januari 2 timmar sedan sa slejnard: Snart dags för rep. Spännande! Med Crumbuct?
Dark Of Light Postat 31 januari Postat 31 januari Heter korven såhär är det för bra för att vara sant...
Dark Of Light Postat 31 januari Postat 31 januari "Jag vill ha en yalla sug min kuk med extra sås." Hur ofta hör man en sådan beställning?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.