slejnard Postat 16 augusti Postat 16 augusti (redigerat) Städat lite och lagt på solo. Vad ska texten handla om? Redigerat 17 augusti av slejnard Tog bort länk
slejnard Postat 17 augusti Postat 17 augusti Plitade ner en text 😃 handlar ungefär om… en man som inte är så snäll mot djuren på cirkusen ramlar ner från trapetsen, slår sig och blir snäll och släpper djuren fria. Clownerna tjoar och tjimmar 😃 Morn å KPD
slejnard Postat 17 augusti Postat 17 augusti Testar med sång. Tror ändå den bli bra 😄 https://soundcloud.com/slejnard/meet-you-at-the-circus
slejnard Postat 18 augusti Postat 18 augusti 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Något oklart för tillfället. Hur så?
Neosus Postat 18 augusti Postat 18 augusti 51 minuter sedan sa Fidden: Katten har nio. Korven den har två. Har korven två liv? Hmmm...
Neosus Postat 18 augusti Postat 18 augusti 15 timmar sedan sa slejnard: Varit å fiskat å fångade en jähkel. Lennart? 1
Neosus Postat 18 augusti Postat 18 augusti 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Något oklart för tillfället. Oklart som korvspad?
Neosus Postat 18 augusti Postat 18 augusti 4 timmar sedan sa slejnard: Lever ni? Är på tredje ☕️☕️☕️ Kaffe?
slejnard Postat 18 augusti Postat 18 augusti 2 timmar sedan sa Neosus: Kaffe? Japp! 47 minuter sedan sa Neosus: Mat? Japp! Vart pasta här me nå grejs å ost å grejs.
Dark Of Light Postat 19 augusti Postat 19 augusti 22 timmar sedan sa slejnard: Lever ni? Är på tredje ☕️☕️☕️ 18 timmar sedan sa Neosus: Kaffe? Liv tror jag.
slejnard Postat 19 augusti Postat 19 augusti I saw that one coming 😂. Trodde dock det skulle komma från Dol.
Micke H Postat 19 augusti Postat 19 augusti Från Facebook: "Jag hyr nu ut min mysiga tvåa." *misstolkar*
Micke H Postat 19 augusti Postat 19 augusti Om jag skaffar bil så ska jag aldrig använda blinkers. Folk har fan ingenting att göra med vart jag ska.
Fidden Postat 19 augusti Postat 19 augusti 22 minuter sedan sa Micke H: Från Facebook: "Jag hyr nu ut min mysiga tvåa." *misstolkar* Nu överanaliserar du. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.