Fidden Postat 10 augusti Postat 10 augusti Vad får de i present? Ett avlångt paket. Är det en baguette? Eller en dill-dosa?
Dark Of Light Postat 10 augusti Postat 10 augusti Ett avlångt paket är ju kutym i köttmarknads kretsar men det är kanske inte dagens ämne..?
slejnard Postat 11 augusti Postat 11 augusti 11 timmar sedan sa Fidden: Vad får de i present? Ett avlångt paket. Är det en baguette? Eller en dill-dosa? Ingen aning . Kanske en stafettstav eller litet avlångt Eiffeltorn? Tog en maxad sovmorgon. KPD
Fidden Postat 11 augusti Postat 11 augusti Såg dokumentären miraklet i Gullspång på svt play. Mycket märklig.
Fidden Postat 11 augusti Postat 11 augusti Spännande att det brinner i ett kyltorn vid ett kärnkraftverk i Ukraina. Det är alltså rör med vatten som sprayas med vatten i det där tornet. Det förstår man ju är brandfarligt.
Fidden Postat 11 augusti Postat 11 augusti Det är bokstavligt talat en gigantisk sprinkler de lyckats sätta fjutt på.
slejnard Postat 12 augusti Postat 12 augusti Uschaligen. Att de inte kan sluta med sina illdåd. Morn å KPD
CHAE Postat 13 augusti Trådstartare Postat 13 augusti Andra arbetsdagen efter semestern här. Helt okej ändå.
Neosus Postat 13 augusti Postat 13 augusti Hela liiiiiivet stannar upp när man inte kommer åt bankid. Det och vatten är livsviktigt...
Fidden Postat 13 augusti Postat 13 augusti Jag ska vara ledig en dag till i augusti och knarka medans en herre pillar in saker i stjärten på mig.
Neosus Postat 13 augusti Postat 13 augusti 3 timmar sedan sa slejnard: … å KPD Drack äckelkaffe på banken! USCH! 🤢
Neosus Postat 13 augusti Postat 13 augusti 1 timme sedan sa Fidden: Jag ska vara ledig en dag till i augusti och knarka medans en herre pillar in saker i stjärten på mig. Ska du/dom spana läget eller?
Fidden Postat 13 augusti Postat 13 augusti Tack. Ska bli intressant. Ska tydligen sedera mig själv med nån pump.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.