slejnard Postat 10 augusti Postat 10 augusti 4 timmar sedan sa Fidden: På måndag börjar kneget igen 😞 Ja här å. Känns faktiskt lite tungt.
slejnard Postat 10 augusti Postat 10 augusti Specialgig gakk bra. Vart inbjuden på ett fikakalas och körde ca 45 minuter för ca 10 pers. Kul unplugged. Smög in Hej min vän 😃
Fidden Postat 10 augusti Postat 10 augusti Norge har tagit tre guld idag och passerat oss i medaljligan. Nu hänger det på Åhman/Hellvig. 1
Fidden Postat 10 augusti Postat 10 augusti 1 timme sedan sa slejnard: Specialgig gakk bra. Vart inbjuden på ett fikakalas och körde ca 45 minuter för ca 10 pers. Kul unplugged. Smög in Hej min vän 😃 Kul min vän! Här har det filats lite på into the crowd några timmar för att öka variationen. Sen sjöng jag den om och om igen, men spelade inte in. Vi kan kalla det för karaoke antar jag.
Dark Of Light Postat 10 augusti Postat 10 augusti Karaoke har jag så delade meningar om. Om man inte kan sjunga känner jag att det är helt ok att delta men om man kan det... Då blir det fel. Som någon slags showoff liksom.
slejnard Postat 10 augusti Postat 10 augusti Ja så är det! Nu har jag sjungt mer på Magic Johnsson Woman och tror den smälter in bättre? Vad tror NI (Native Instruments) är frågan?
slejnard Postat 10 augusti Postat 10 augusti 12 timmar sedan sa Fidden: På måndag börjar kneget igen 😞 Vi kryper närmare
Dark Of Light Postat 10 augusti Postat 10 augusti 12 timmar sedan sa Fidden: På måndag börjar kriget igen 😞 15 minuter sedan sa slejnard: Vi kryper närmare Det kommer att bli bra det där.
Dark Of Light Postat 10 augusti Postat 10 augusti 42 minuter sedan sa slejnard: Ja så är det! Nu har jag sjungt mer på Magic Johnsson Woman och tror den smälter in bättre? Vad tror NI (Native Instruments) är frågan? Så där ja! Så pass bra att du kommer att få fånga fisk nästa gång du går på det. Oklart hur mycket. Jag har ju vädret att ta hand om och en hel del massa annat. 1
Dark Of Light Postat 10 augusti Postat 10 augusti 2 minuter sedan sa Neosus: Sverige leeEeEEederrr... Bara så att ni vet alltså! Bitchvållibållh.
slejnard Postat 10 augusti Postat 10 augusti 9 minuter sedan sa Neosus: Sverige leeEeEEederrr... Bara så att ni vet alltså! Oerhört spännande! 😍
slejnard Postat 10 augusti Postat 10 augusti 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Så där ja! Så pass bra att du kommer att få fånga fisk nästa gång du går på det. Oklart hur mycket. Jag har ju vädret att ta hand om och en hel del massa annat. Tack dol! Det värmer. Kul 🤩 att få fisk igen också
Fidden Postat 10 augusti Postat 10 augusti 54 minuter sedan sa slejnard: Ja så är det! Nu har jag sjungt mer på Magic Johnsson Woman och tror den smälter in bättre? Vad tror NI (Native Instruments) är frågan? Gillar också hur det låter.
slejnard Postat 10 augusti Postat 10 augusti 6 minuter sedan sa Fidden: Duplantis-klass på swe Ja helt galet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.