Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti 1 minut sedan sa Fidden: Tyckte jag såg Pernilla Wiberg också Kan det vara samma person?
Fidden Postat 9 augusti Postat 9 augusti Just nu sa Dark Of Light: Kan det vara samma person? Inte är väl hon med i Kill Bill inte?
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti Spelar hon Pai Mei? Det vore ju märkligt, fast det borde ju vara rätt så lätt att kolla upp. Bara Googla ifall Pai Mei är en fd. slalom mästarinna. Det är såhär man löser pussel.
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti (redigerat) Kommentatorn låter som han "komme fåån Haaplinge, jag gilla tååchampå".* * Jag kommer från Harplinge, jag gillar torrschampo. Redigerat 9 augusti av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti Nääh man blii stessad så fåå man inte mäh handleden och då fåå man inte inn skuuven efteh sööven. Stessen jöö hååett fett också, då e tååchampå ba.
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti Den där jublande unga grabben har en närmast kriminell snedlugg! Doppa huvudet hans i tapetklister och sparka in han i en vindtunnel! That´ll teach him!
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti Ska prov titta breakdance. Känns redan lite för högljutt och larmigt...
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Ska prov titta breakdance. Känns redan lite för högljutt och larmigt... ... och där tröttnade jag.
slejnard Postat 9 augusti Postat 9 augusti 44 minuter sedan sa Dark Of Light: Tyvärr... Va fan menar du med det?
slejnard Postat 9 augusti Postat 9 augusti Det där tydde sig hårt i text. Jag går och fiskar. Håll tummarna!
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti 42 minuter sedan sa slejnard: Va fan menar du med det? Ingen PT 😁 1
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti 45 minuter sedan sa slejnard: Jag vet. Nu regnbågsjakt… Lycka till!!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.