slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Spännande handboll! No Candy och Foppa är med för Frankrike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti OS guld i PT. Tänkte på seglingen vad spännande det kunde vara ifall de trollade samtidigt. Alltså drog ett fiskespö längs med båten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Pust! Så spännande. Förlängning. De har hämtat tränaren Direkt från 60-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti För spännande. Slutade se. Måste längstah ner mig lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti OS i Bärsket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Tog tag i en gammal låt jag inte var helt nöjd med. Ny sång bas, gitarrer och mix. Vad tror ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Kanske sänka sången en smula. Den ligger lite för mycket i förgrunden. Annars gör du det bra, inte gnälligt och stabilt genom. Bra skit! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Har någon sett mind badboll??? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti 10 timmar sedan sa slejnard: Tog tag i en gammal låt jag inte var helt nöjd med. Ny sång bas, gitarrer och mix. Vad tror ni? Håller med DoL. Arbeta lite mer med sången för att få den att smälta in lite mer i ljudbilden. Men jag gillar lead-gitarrljudet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti http://i.imgur.com/gZIBvYU.gif Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Bra synpunkter 👍👍 . Ni har rätt. Hörde att sången ligger för starkt nu när jag lyssnade på morgonen. Påt igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti ಠ_ಠ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Nu äre pingpong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Plingplong! Det är roligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti (redigerat) Why are your penis breathing when Ma Long Wang Chuqin? Redigerat 9 augusti av Fidden 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Yes! Ett noll i set. Vilken vändning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti 36 minuter sedan sa Fidden: Why are your penis breathing when Ma Long Wang Chuqin? 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Bra inledning av Truls mot Fan själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Jävla fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Öpp öpp nu ska vi inte måla fan på väggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Men nåla då? Kan vi nåla upp honom på väggen? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Nu får Trollet ett kokt stryk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti 7 timmar sedan sa slejnard: Ni har rätt. Klart vi har rätt. Han är ju ändå Micke och jag är ju för faen ändå DoL! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Båda har "shakehand grip". Finns det "stirredhand grip" också? Kanske någon britt som... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti De väldigt mycket. Båda . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Bollen är rund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Höga uppkast? Det höll jag också på med när jag var yngre. Minns inte ens när jag hade ett uppkast sist... Nedkasterna däremot tog de bort här i trappan redan sent 90-tal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti Den som har överkast underkastar sig prydligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 augusti Dela Postat 9 augusti 1 minut sedan sa Fidden: Den som har överkast underkastar sig prydligheten. Likt en örn som flyger gott. Örngotth. Den gamle mästaren Pai Mei kan ses i publiken. Ni kommer ihåg han med "Five Point Palm Exploding Heart Technique" från Kill Bill 2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.