slejnard Postat 8 augusti Postat 8 augusti Spännande handboll! No Candy och Foppa är med för Frankrike
slejnard Postat 8 augusti Postat 8 augusti OS guld i PT. Tänkte på seglingen vad spännande det kunde vara ifall de trollade samtidigt. Alltså drog ett fiskespö längs med båten.
slejnard Postat 8 augusti Postat 8 augusti Pust! Så spännande. Förlängning. De har hämtat tränaren Direkt från 60-talet.
slejnard Postat 8 augusti Postat 8 augusti Tog tag i en gammal låt jag inte var helt nöjd med. Ny sång bas, gitarrer och mix. Vad tror ni?
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti Kanske sänka sången en smula. Den ligger lite för mycket i förgrunden. Annars gör du det bra, inte gnälligt och stabilt genom. Bra skit! 1
Micke H Postat 9 augusti Postat 9 augusti 10 timmar sedan sa slejnard: Tog tag i en gammal låt jag inte var helt nöjd med. Ny sång bas, gitarrer och mix. Vad tror ni? Håller med DoL. Arbeta lite mer med sången för att få den att smälta in lite mer i ljudbilden. Men jag gillar lead-gitarrljudet. 1
slejnard Postat 9 augusti Postat 9 augusti Bra synpunkter 👍👍 . Ni har rätt. Hörde att sången ligger för starkt nu när jag lyssnade på morgonen. Påt igen!
Fidden Postat 9 augusti Postat 9 augusti (redigerat) Why are your penis breathing when Ma Long Wang Chuqin? Redigerat 9 augusti av Fidden 1
slejnard Postat 9 augusti Postat 9 augusti 36 minuter sedan sa Fidden: Why are your penis breathing when Ma Long Wang Chuqin? 😃
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti 7 timmar sedan sa slejnard: Ni har rätt. Klart vi har rätt. Han är ju ändå Micke och jag är ju för faen ändå DoL! 1
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti Båda har "shakehand grip". Finns det "stirredhand grip" också? Kanske någon britt som...
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti Höga uppkast? Det höll jag också på med när jag var yngre. Minns inte ens när jag hade ett uppkast sist... Nedkasterna däremot tog de bort här i trappan redan sent 90-tal.
Dark Of Light Postat 9 augusti Postat 9 augusti 1 minut sedan sa Fidden: Den som har överkast underkastar sig prydligheten. Likt en örn som flyger gott. Örngotth. Den gamle mästaren Pai Mei kan ses i publiken. Ni kommer ihåg han med "Five Point Palm Exploding Heart Technique" från Kill Bill 2.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.