slejnard Postat 7 augusti Dela Postat 7 augusti Ser en trevlig PT ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 augusti Dela Postat 7 augusti Pjuuuuuh fick nästan tvångstankar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 augusti Dela Postat 7 augusti Vilken tur att det gick vägen till slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 augusti Dela Postat 7 augusti Jaha, det gick tydligen vägen i pingpongen också... Jag gav upp när Karlsson verkade bli utklassad, trodde 0-3 i matcher var givet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 8 timmar sedan sa slejnard: Ser en trevlig PT ut Jag brukar leda ut dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 11 timmar sedan sa Fidden: Bengtström är ju ett jävla namn också Kjellberg likaså. Ett helt berg av Kjell. Nej, jag har ingen säker kjella på det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 7 timmar sedan sa Fidden: Jaha, det gick tydligen vägen i pingpongen också... Jag gav upp när Karlsson verkade bli utklassad, trodde 0-3 i matcher var givet. Förunderligt. Trodde också det var kört och slutade se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag brukar leda ut dem. Magisk 🧙 var den 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Just ja. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Smungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Ät då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Brons pd i segling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Smätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Djuplila var rätt bra. Om man tänker att Ian Gillan är 79 bast så var det JÄKLIGT bra. Allt beror på var man sätter förväntningarna. Rätt modigt att inleda med Highway Star men så lät det som det lät också. Men bäst var nog det instrumentala. Många solon och solo-spots kanske tråkar ut min sambo men själv får man fortfarande lite pirr i pungen. Prog metal-genrerna går nog aldrig ut helt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Lyssnade på mina videos jag tog nu. Ian Gillan kanske inte var så bra ändå... Märkligt hur det alltid låter bättre live. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti JO de e helt annat på live! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Jag råkade skriva xD till en kollega. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 29 minuter sedan sa Micke H: Lyssnade på mina videos jag tog nu. Ian Gillan kanske inte var så bra ändå... Märkligt hur det alltid låter bättre live. Live så blir det ju en total upplevelse. Isolerar man bort vissa saker förstärks andra. Visst är Gillan gammal men det finns ork kvar ändå. Jämför t ex med Coverdale som är helt slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Kul ändå ha sett DP live. Många bra låtar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Live så blir det ju en total upplevelse. Isolerar man bort vissa saker förstärks andra. Visst är Gillan gammal men det finns ork kvar ändå. Jämför t ex med Coverdale som är helt slut. Ja alltså, jag har ändå enorm respekt för honom! Och man måste ju ta åldern i beaktande. Han låter trots allt ändå tio gånger bättre än Paul Stanley när jag såg Kiss - och det var ändå säkert tio år sedan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Sannerligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Det ÄR ett intressant ämne. Som ung metal sångare lägger man ofta ribban högt när man är ung och oförstörd. Inte en tanke på att dessa höga toner kommer med en prislapp några årtionden senare. Finns några som fortfarande kommer undan med det, speciellt med teknikens hjälp. Tate, Dickinson, Halford men visst har även de åldrats. Oundvikligt. Men... minns t ex just Stanley som fick retirera till förinspelad sång de senare åren live och extra pinsamt var det med tanke på att han tidigare med kraft sett ner på just de sångare som gör sådant. Coverdale har skrikit sönder sig, synd för han hade en grym bluesrock röst. Dio var i en klass för sig, stark in i det sista. Jag kan inte heller göra det som jag gjorde i 25, 30 års åldern och har vett och låta bli, å andra sidan har jag inte turnerat jorden runt heller 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Kan du nuppa som du gjorde i 25, 30-årsåldern? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 😱 du har inte hört talas om ”grannen”? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Grannen har man hört liiiiite för många gånger! 😂 (Skojar bara) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Jag tror grannens granne har hört grannen många gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti granna grannen granskar grannens grisiga g....eh... Där tog det slut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Det här med att ha ögonkontakt under sex är rätt överskattat. När jag fick ögonkontakt med mina grannar slutade dom ha sex direkt. Och välte min stege. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti Ja det är känsligt det där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti Dela Postat 8 augusti 46 minuter sedan sa Neosus: granna grannen granskar grannens grisiga g....eh... Där tog det slut! Gnissel! Ska det va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.