Fidden Postat 4 augusti Dela Postat 4 augusti Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti 9 timmar sedan sa Fidden: Tack Varsågod Sara! morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Eller fyller du år idag fidden? Igår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti 1 timme sedan sa slejnard: Eller fyller du år idag fidden? Igår? Jag kan iallafall med säkerhet säga att jag fyller i år. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Fyller vad? En kopp? En mugg? En hink? Anyhow, jag säkrar och säger grattis! <3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Jag fyller allt möjligt. Tömmer en del också. Åren förefaller dock ganska tomma nu för tiden, så det där med att fylla år känns lite som en myt. Men för att inte någon oönskad förvirring ska uppstå vill jag vara tydlig med att jag är en sen jungfru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Under semestern tog jag och sambon lite provbilder med fotografen som ska fota under vårt bröllop. Blev ändå helt okej, jag lyckades rätt bra med att inte förstöra det alltför mycket. :D 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Mycket bra bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti (redigerat) Indeed, mycket fina! Det var KPD dagen (brought to you by yours truly since 3 aug. 2015) i lördags. Idag däremot är det mongomåndag! Nej... Korrigering, Mondomåndag ska det vara. Stavhoppsfinalen är idag. Redigerat 5 augusti av Dark Of Light 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Fina bilder där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Fina bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Tack alla! <3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti Trådstartare Dela Postat 5 augusti @Micke H Massivt trevliga foton❤️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Musik från kalaset Waltz with Louice 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti ☕️ snart stavhopp! Kl 19. Tänk om han blir nervös??? 😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Inte ens ribban har darrat hittills. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti 😃 jag var aldrig nervös å inte dumplan heller. Grattis Mondo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Bra gjort av diskus tjejen å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Få se om han försöker ta världsrekord. 6.24 för närvarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti 6.10- he int dumt 6.25- he bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Pure magic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Två bra försök! Han tar det i tredje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Han ville bara ha lite extra uppmärksamhet, han rev med flit först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti 6 minuter sedan sa Fidden: Han ville bara ha lite extra uppmärksamhet, han rev med flit först Ja det känns faktiskt så med tanke på hur spännande det vart med lyckligt slut å hela tjockaronken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 augusti Dela Postat 5 augusti Helt otroligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti Trådstartare Dela Postat 5 augusti Herrejevvlar… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 augusti Dela Postat 6 augusti Ja det var en kväll att minnas. Nu då? Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 augusti Dela Postat 6 augusti Vad har vi idag då? Kvartsfinaler i massor. Bordtennisens lagtävlingar, beachvolley, handboll damer. Sen lite segling. Medaljchans? Ja, för Norge och Danmark. Nu kommer dom. Men vad gör Finland? Ingen vet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.