Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

☀️ fast börjar bli 🌥️. Blev ett besök på Fästnings museet i Karlsborg. Länge sedan sist man var i de trakterna. Gamla jaktmarker det där, ja inte museet men väl fästningen med omnejd. Hade replokal där way back ju. Minnen, minnen...

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vart skeppsbruten i skärgården idag😲 I went full Bear Grylls😎

Nää’rå, skämt åsido; jag och kompisen drog ut med båten för att jag ville börja bemästra min panikartade vattenfobi. Det gick skapligt ändå👍🏼

Frystorkad mat och kaffe i solen☀️

IMG_2968.jpeg

IMG_9941.jpeg

IMG_9938.jpeg

IMG_9945.jpeg

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan sa CHAE:

Jag vart skeppsbruten i skärgården idag😲 I went full Bear Grylls😎

Nää’rå, skämt åsido; jag och kompisen drog ut med båten för att jag ville börja bemästra min panikartade vattenfobi. Det gick skapligt ändå👍🏼

Frystorkad mat och kaffe i solen☀️

IMG_2968.jpeg

IMG_9941.jpeg

IMG_9938.jpeg

IMG_9945.jpeg

Bra där bror! Fobier och rädslor måste mötas! Annars växer dem till oproportionerliga storlekar. Flytväst ÄR ETT MÅSTE!!! ALLTID! Härliga bilder!!!! 👍

 

Ser på handbollen. Vad är det för dumheter målvakterna håller på med när de lämnar målet för... ja varför? Prata? Dricka? Motståndaren skjuter i öppet mål när målvakten inte hinner tillbaka, har sett fenomenet även på herrsidan. Korkat. Så ini helvete!

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan sa Dark Of Light:

Bra där bror! Fobier och rädslor måste mötas! Annars växer dem till oproportionerliga storlekar. Flytväst ÄR ETT MÅSTE!!! ALLTID! Härliga bilder!!!! 👍

 

[…] Vad är det för dumheter målvakterna håller på med när de lämnar målet för... ja varför? Prata? Dricka? Motståndaren skjuter i öppet mål när målvakten inte hinner tillbaka, […]  Korkat. Så ini helvete!

Yes indeed! 45 år och först nu vågar jag mig ut på sjön…😳
Alltid flytväst!🛟👍🏼

Jag veeet! Det händer massor inom bollfoten också; sjukt korkat🤦🏻‍♂️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...