Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2024 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

☀️ fast börjar bli 🌥️. Blev ett besök på Fästnings museet i Karlsborg. Länge sedan sist man var i de trakterna. Gamla jaktmarker det där, ja inte museet men väl fästningen med omnejd. Hade replokal där way back ju. Minnen, minnen...

• Gilla 1
Dela på andra sajter

Jag vart skeppsbruten i skärgården idag😲 I went full Bear Grylls😎

Nää’rå, skämt åsido; jag och kompisen drog ut med båten för att jag ville börja bemästra min panikartade vattenfobi. Det gick skapligt ändå👍🏼

Frystorkad mat och kaffe i solen☀️

IMG_2968.jpeg

IMG_9941.jpeg

IMG_9938.jpeg

IMG_9945.jpeg

• Gilla 4
Dela på andra sajter

46 minuter sedan sa CHAE:

Jag vart skeppsbruten i skärgården idag😲 I went full Bear Grylls😎

Nää’rå, skämt åsido; jag och kompisen drog ut med båten för att jag ville börja bemästra min panikartade vattenfobi. Det gick skapligt ändå👍🏼

Frystorkad mat och kaffe i solen☀️

IMG_2968.jpeg

IMG_9941.jpeg

IMG_9938.jpeg

IMG_9945.jpeg

Bra där bror! Fobier och rädslor måste mötas! Annars växer dem till oproportionerliga storlekar. Flytväst ÄR ETT MÅSTE!!! ALLTID! Härliga bilder!!!! 👍

Ser på handbollen. Vad är det för dumheter målvakterna håller på med när de lämnar målet för... ja varför? Prata? Dricka? Motståndaren skjuter i öppet mål när målvakten inte hinner tillbaka, har sett fenomenet även på herrsidan. Korkat. Så ini helvete!

• Tack! 1
Dela på andra sajter

51 minuter sedan sa Dark Of Light:

Bra där bror! Fobier och rädslor måste mötas! Annars växer dem till oproportionerliga storlekar. Flytväst ÄR ETT MÅSTE!!! ALLTID! Härliga bilder!!!! 👍

[…] Vad är det för dumheter målvakterna håller på med när de lämnar målet för... ja varför? Prata? Dricka? Motståndaren skjuter i öppet mål när målvakten inte hinner tillbaka, […]  Korkat. Så ini helvete!

Yes indeed! 45 år och först nu vågar jag mig ut på sjön…😳
Alltid flytväst!🛟👍🏼

Jag veeet! Det händer massor inom bollfoten också; sjukt korkat🤦🏻‍♂️

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.