Dark Of Light Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Klart jag har rätt! Jag är ju ändå DoL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti (redigerat) SLEJ!!!! Jag har en liiiiten fundering bara! Vad hade ni för värme system i husbilarna? Alde eller Truma? Eller hade ni något annat? Redigerat 2 augusti av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Det var Truma! Luftvärme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Alde nu i husvagnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Najs! Vad tycker du om Alde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Jovars funkar bra 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Varmt å skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Najs! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti ☺️ schuuu ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Måste tillstå att den där PTn är episk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Medhåll 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Joråsåatteh ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 augusti Dela Postat 2 augusti Söndag 14.30 är det Truls igen. Kommer bli spännande. Imorgon blir det kalas 🥳 för Louice fast hon fyller år först i september. Lite burgare lite jam å lite läskeblask. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Sovmorn å KPD . Ja ni kan också vakna nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Upp å H O P P A ! V A K N A! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti KPD är NU! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Jag e vaken. I teorin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Låter som en porrfilm från 70-talet. Naken i Turin. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti 57 minuter sedan sa Fidden: Jag e vaken. I teorin. Har du inmundigat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Ja, kaffe och nån slags frunch bestående av äggmacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti ☀️ fast börjar bli 🌥️. Blev ett besök på Fästnings museet i Karlsborg. Länge sedan sist man var i de trakterna. Gamla jaktmarker det där, ja inte museet men väl fästningen med omnejd. Hade replokal där way back ju. Minnen, minnen... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti Trådstartare Dela Postat 3 augusti Jag vart skeppsbruten i skärgården idag😲 I went full Bear Grylls😎 Nää’rå, skämt åsido; jag och kompisen drog ut med båten för att jag ville börja bemästra min panikartade vattenfobi. Det gick skapligt ändå👍🏼 Frystorkad mat och kaffe i solen☀️ 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti 46 minuter sedan sa CHAE: Jag vart skeppsbruten i skärgården idag😲 I went full Bear Grylls😎 Nää’rå, skämt åsido; jag och kompisen drog ut med båten för att jag ville börja bemästra min panikartade vattenfobi. Det gick skapligt ändå👍🏼 Frystorkad mat och kaffe i solen☀️ Bra där bror! Fobier och rädslor måste mötas! Annars växer dem till oproportionerliga storlekar. Flytväst ÄR ETT MÅSTE!!! ALLTID! Härliga bilder!!!! 👍 Ser på handbollen. Vad är det för dumheter målvakterna håller på med när de lämnar målet för... ja varför? Prata? Dricka? Motståndaren skjuter i öppet mål när målvakten inte hinner tillbaka, har sett fenomenet även på herrsidan. Korkat. Så ini helvete! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti Trådstartare Dela Postat 3 augusti 51 minuter sedan sa Dark Of Light: Bra där bror! Fobier och rädslor måste mötas! Annars växer dem till oproportionerliga storlekar. Flytväst ÄR ETT MÅSTE!!! ALLTID! Härliga bilder!!!! 👍 […] Vad är det för dumheter målvakterna håller på med när de lämnar målet för... ja varför? Prata? Dricka? Motståndaren skjuter i öppet mål när målvakten inte hinner tillbaka, […] Korkat. Så ini helvete! Yes indeed! 45 år och först nu vågar jag mig ut på sjön…😳 Alltid flytväst!🛟👍🏼 Jag veeet! Det händer massor inom bollfoten också; sjukt korkat🤦🏻♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Ja, det är märkligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti Dela Postat 3 augusti Precis som helliåkåpetern´. Vanlig, ja. men märklig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.