Dark Of Light Postat 1 augusti Postat 1 augusti Kollade på artistisk gymnastik damer och Simone Biles tog sitt 6:e OS guld. Helt otrolig kroppskontroll på de där.
Fidden Postat 1 augusti Postat 1 augusti Det inspirerar mig till ett sista bidrag. Autistisk gymnastik.
slejnard Postat 1 augusti Postat 1 augusti 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Kollade på artistisk gymnastik damer och Simone Biles tog sitt 6:e OS guld. Helt otrolig kroppskontroll på de där. Det där var snudd på oerhört imponerande! Strax Truls.
slejnard Postat 1 augusti Postat 1 augusti 53 minuter sedan sa Neosus: Under juli månad hade jag 3 lyssnare på Spotify! Det tar sig.. 😂 Du kommer bli rik . Hade 17 i juli. Fler än 3 men inte mycket. Vette tusiken hur man ska nå ut med musiken??
Fidden Postat 1 augusti Postat 1 augusti I Japan gömmer de sig under parasoll medan de jobbar på risfälten i Nordkorea. Frågan är vem som vinner bordtennisen av dessa två.
Neosus Postat 1 augusti Postat 1 augusti Man måste göra reklam om sig och för sig och efter sig OCH på sig! Men det är bara jobbigt.. 🙃
Dark Of Light Postat 1 augusti Postat 1 augusti Ah, den gamla balansgången. Att göra musik man själv tycker om eller hora ner sig. Det första står man ut med längre, det andra tjänar man mer monetärt på.
slejnard Postat 1 augusti Postat 1 augusti Ja jag också. Och för ens personliga och musikaliska utveckling. Sen om nån vill lyssna är det en bonus.
slejnard Postat 1 augusti Postat 1 augusti Just nu sa Fidden: Northvolt alltså... Verkar vara en spännande arbetsplats. Verkar inte bra alls.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.