Fidden Postat 30 juli Postat 30 juli Jag får kolla på simningen istället. När jag kör handbollsstreamen blir det idel danskmål.
slejnard Postat 30 juli Postat 30 juli 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja, erbjudanden är inte för evigt alltså! Åja. Tar nästa gång. Oförhappandes
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli Dito! Damernas triathlon var kul att se. En ström Seine och många cykel vurpor. Herrarna drar igång senare.
slejnard Postat 31 juli Postat 31 juli 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Dito! Damernas triathlon var kul att se. En ström Seine och många cykel vurpor. Herrarna drar igång senare. Vilken tid? Ser pingis nu. Trulls har ett kantigt racket. Det var nytt för mig. Varför?
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli 45 minuter sedan sa slejnard: Vilken tid? Ser pingis nu. Trulls har ett kantigt racket. Det var nytt för mig. Varför? Nu! Brasilien har en deltagare som heter Messias. Man får anta att han har vissa konkurrens fördelar i simmomentet. Kantigt, ja läs här.
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli (redigerat) Vilken plot twist i slutet på triatlon. Yee tog det trots att det inte såg så ut, en kraftmätning de sista 700 metrarna där Wilde bara sackade ner. Redigerat 31 juli av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli 1 timme sedan sa Dark Of Light: Nu! Brasilien har en deltagare som heter Messias. Man får anta att han har vissa konkurrens fördelar i simmomentet. Han slutade på plats 45 så...
Fidden Postat 31 juli Postat 31 juli 57 minuter sedan sa Dark Of Light: Han slutade på plats 45 så... Bra ändå. Trodde på walk over.
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli 3 timmar sedan sa Fidden: Bra ändå. Trodde på walk over. Kors då! 55 minuter sedan sa slejnard: Handboll strax då. Indeed!
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli Jaha ja.. Det går ju inte så bra det där.. Vassa armbågar hjälper inte.
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli Jag vet! Vi behöver göra fler mål och vår målvaktarjävel behöver rädda fler bollar.
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli Vadå trampat snett!! Upp med dig din jävla såskopp och spela. Kolla in rugbyn! Där tacklas de, sparkas och slåss, inte en filmning! jävla... faen. Kuk.
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli Grattis Slovenien! Välspelat, snabbt och energifyllt. Sverige... ni kan gå till köket och diska av notan.
Dark Of Light Postat 31 juli Postat 31 juli 4 minuter sedan sa slejnard: Vad är härnäst för svenskt i OS? Jag siktar på simning 20.15.
slejnard Postat 31 juli Postat 31 juli 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag siktar på simning 20.15. Såg att det skulle vara. 👍 Även pingpong 19.50.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.