Dark Of Light Postat 28 juli Postat 28 juli 9 minuter sedan sa slejnard: Det får tiden utvisa! Vi har då ätit hemgjord video 😋
Dark Of Light Postat 28 juli Postat 28 juli 12 minuter sedan sa slejnard: Det får tiden utvisa! Vi har då ätit hemgjord vesuvio 😋
Fidden Postat 28 juli Postat 28 juli Kom en omgång hagel och lite åska här idag. Men nu verkar det ha lugnat sig och därmed även min huvudvärk hoppas jag.
Fidden Postat 28 juli Postat 28 juli 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Mycket förvirrande. Sjumanna rugby, damer... Vill de spela i ditt lilla rugbylag?
Dark Of Light Postat 28 juli Postat 28 juli 48 minuter sedan sa Fidden: Vill de spela i ditt lilla rugbylag? Seven man rugby and the ladies league. Den filmen har jag inte sett.
slejnard Postat 28 juli Postat 28 juli Svimning. Skulle nog ha svårt med medley. Fjärilsim är inte lätt! Alls!
Dark Of Light Postat 28 juli Postat 28 juli 2 timmar sedan sa slejnard: VULKAN! Vesuvio! 18 minuter sedan sa slejnard: Jo det är lätt för dom som kan. Fjäderlätt.
Dark Of Light Postat 28 juli Postat 28 juli Ja, brösten alltså. Nära stroken alltså. När den förekommer alltså.
Fidden Postat 28 juli Postat 28 juli 2 timmar sedan sa slejnard: * breaststroke 😋 Försökt att skapa en bröststork med hjälp av ai nu, men den där "intelligensen" vill aldrig spotta ur sig bilden jag ser i mitt huvud. Gissar det beror på att jag själv saknar intelligens.
Fidden Postat 29 juli Postat 29 juli 20 timmar sedan sa Fidden: De avbröt simningen en liten stund för att en herre med blommiga badbyxor skulle få bada.
Dark Of Light Postat 29 juli Postat 29 juli 10 timmar sedan sa slejnard: Stryka på tuttar skulle jag vilja säga att det betyder. Kom bara ihåg att det första strykningen måste få torka först. 8 timmar sedan sa Fidden: Storken? Storch heter det väl? Från Mjölby. De hade faktiskt betalat bränsletillägg men det var ändå kallt på rummet. 8 timmar sedan sa Fidden: Försökt att skapa en bröststork med hjälp av ai nu, men den där "intelligensen" vill aldrig spotta ur sig bilden jag ser i mitt huvud. Gissar det beror på att jag själv saknar intelligens. 🤣
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.