slejnard Postat 27 juli Postat 27 juli Finns det nån bra OS guide där man ser när de svenska deltagarna tävlar?
slejnard Postat 27 juli Postat 27 juli 8 minuter sedan sa slejnard: Ser rodd nu 😃 Ingen kommentator nä. Bytte till hästarna.
slejnard Postat 27 juli Postat 27 juli Tilly brukar börja dagen med att väcka mig för att sen somna om. Så även idag. Inrutad hund! Fint väder ute!
Fidden Postat 27 juli Postat 27 juli (redigerat) 25 minuter sedan sa slejnard: Finns det nån bra OS guide där man ser när de svenska deltagarna tävlar? https://www.aftonbladet.se/tagg/sommar-os-2024 Klicka på svenskfiltret Redigerat 27 juli av Fidden 1
slejnard Postat 27 juli Postat 27 juli 12 minuter sedan sa Fidden: Underbart, Tara vinner första matchen. Det lyckades jag missa!
Fidden Postat 27 juli Postat 27 juli 1 timme sedan sa slejnard: Det lyckades jag missa! Snart dags igen.
tordA Postat 27 juli Postat 27 juli jag visste att det skulle hända, musikdatorn paj 😪 men det gör nog inte så mycket, tappat all gnista att göra musik...
Fidden Postat 27 juli Postat 27 juli 2 minuter sedan sa tordA: jag visste att det skulle hända, musikdatorn paj 😪 men det gör nog inte så mycket, tappat all gnista att göra musik... Trist.. 😞 Om du funkar som jag kommer du nu få en sjuhelvetes inspiration. 1
slejnard Postat 27 juli Postat 27 juli 1 timme sedan sa Fidden: Snart dags igen. Missade igen! Gick ut och städade i gammelhuset inför kalas nästa helg.
slejnard Postat 27 juli Postat 27 juli 3 minuter sedan sa Fidden: Tara slår världsettan och är i semifinal! 😃 Strålande nyheter! 🗞️🤩
Fidden Postat 27 juli Postat 27 juli En riktigt vass japanska väntar i semin. Hon har sett omöjlig ut i sina matcher hittills.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.