Neosus Postat 26 juli Postat 26 juli (redigerat) Diskus kastarn och Stavhöpparn kommer att samla medalj! Sen vet jag int! Hejdå! PT! Redigerat 26 juli av Neosus Ändra lite bara...
Dark Of Light Postat 26 juli Postat 26 juli 10 minuter sedan sa Neosus: PT! Nej, det där är ditt andra inlägg på den här sidan
Dark Of Light Postat 26 juli Postat 26 juli 11 minuter sedan sa Neosus: Diskus kastarn och Stavhöpparn kommer att samla medalj! Det tror jag också. Iaf Duplantis.
Fidden Postat 26 juli Postat 26 juli Förväntar mig insatser från både Gerard Depardieu och Fabio (med eller utan fågel)
Fidden Postat 26 juli Postat 26 juli Hade förväntat mig lite mer exklusiva båtar måste jag erkänna...
Fidden Postat 26 juli Postat 26 juli Saknas bara lite lakan med text på så liknar det en alldeles vanlig student.
Fidden Postat 26 juli Postat 26 juli Har varken sett några palestinska flaggor eller kanadensiska drönare än. Men det kommer nog.
slejnard Postat 26 juli Postat 26 juli 2 timmar sedan sa Dark Of Light: OS invigning 17.55. Ska titta tills jag tröttnar. Tröttnade 19.30 men ser nu igen.
slejnard Postat 26 juli Postat 26 juli 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är ett väldigt unikt upplägg för invigningen! Ja verkligen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.