Naymari Postat 25 juli Postat 25 juli Imorgon kör jag bil i 6h på E4 - så ser ni några nyheter om någon galning på E4 är det bara jag
Naymari Postat 25 juli Postat 25 juli 8 minutes ago, Fidden said: Åker du volvo? Återstår att se vad hyrbilsföretaget ger mig. Men har bett om en Volvo
CHAE Postat 25 juli Trådstartare Postat 25 juli 8 minuter sedan sa Naymari: Återstår att se vad hyrbilsföretaget ger mig. Men har bett om en Volvo 2
Fidden Postat 25 juli Postat 25 juli Stark insats av handbollsdamerna. Tvålar till guldfavoriten Norge. 1
slejnard Postat 25 juli Postat 25 juli 38 minuter sedan sa Naymari: Imorgon kör jag bil i 6h på E4 - så ser ni några nyheter om någon galning på E4 är det bara jag Vart ska du? Norrut? Du borde ta dig till Umeå eller Övik på 6 timmar och sen är det bara ett stenkast upp till mig om du vill kaffe! ☕️
slejnard Postat 25 juli Postat 25 juli 3 timmar sedan sa Naymari: Hur lång blir Slej när han blivit mätt? 5 alnar hög och två gärdsgårdar bred. 50 minuter sedan sa CHAE: Fasansfull skitfilm med så många plot holes att en schweizerozth skulle bli avis men som du säger; underhållande! You’re welcome!🫶🏼 Ja inte så jättebra nä.
Naymari Postat 26 juli Postat 26 juli 9 hours ago, slejnard said: Vart ska du? Norrut? Du borde ta dig till Umeå eller Övik på 6 timmar och sen är det bara ett stenkast upp till mig om du vill kaffe! ☕️ Hade varit trevligt! Men åker dessvärre söderut.
slejnard Postat 26 juli Postat 26 juli 1 timme sedan sa Naymari: Hade varit trevligt! Men åker dessvärre söderut. Ok 👍 nästa gång kanske. Morn å KPD
slejnard Postat 26 juli Postat 26 juli 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Ett udda val. 3 timmar sedan sa Fidden: Blir det inte blött? En mycket fin naturscen där.
Micke H Postat 26 juli Postat 26 juli Om jag någon gång ska flår mig själv så börjar jag nog vid höften.
Naymari Postat 26 juli Postat 26 juli 5 minutes ago, Micke H said: Om jag någon gång ska flår mig själv så börjar jag nog vid höften. Varför just höften?
Micke H Postat 26 juli Postat 26 juli 1 minut sedan sa Naymari: Varför just höften? Det är nog svårt att göra på sig själv så man ju ändå höfta lite... 1
CHAE Postat 26 juli Trådstartare Postat 26 juli 10 minuter sedan sa slejnard: Hej Micke ! Såg att du klippt dig. Fint! Syntes det ända till dig?! Herrejevvlar.
Dark Of Light Postat 26 juli Postat 26 juli Den kände rapparen Snoop Doggy Dogg var en av de olympiska fackelbärarna i Paris.
Dark Of Light Postat 26 juli Postat 26 juli Ja, jag vet. Det var låga odds på den men jag försöker...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.