Fidden Postat 25 januari Postat 25 januari Det är väl bara jag då som tycker att "spela in volym" låter som ett försök att beskriva automation.
Fidden Postat 26 januari Postat 26 januari Det enda jag vet säkert är att det blir kpd. Och att 26 Jan tagit helg.
Fidden Postat 26 januari Postat 26 januari Jo, en sak till. Jag jobbar hemifrån idag för tredje gången av tillåtna två per vecka. Vem fan är Per? Per och Jan, sitter i en grahn. Längtar efter sol. Jävla dol. /Edith Södergran
Dark Of Light Postat 26 januari Postat 26 januari 2 timmar sedan sa Fidden: Vem fan är Per? Per och Jan, sitter i en grahn. Längtar efter sol. Jävla dol. /Edith Södergran Kära Edith. Vad fint. Är det Per Capita tant undrar över, mån tro? Det är den årliga fågelräkningen i helgen. Ja, vad ska man säga, inget är gratis! Är inte så bra på fåglar, t ex påfåglar. Den enögda sädesskvättan känner jag till men that's it. Åsa Bodén
slejnard Postat 26 januari Postat 26 januari Vackert Dol! vem var nu Åsa Bodén? Visst var hon meteorolog? Eller hallåa? Ljus med stora glasögon va.
CHAE Postat 26 januari Trådstartare Postat 26 januari (redigerat) 3 minuter sedan sa slejnard: Vackert Dol! vem var nu Åsa Bodén? Visst var hon meteorolog? Eller hallåa? Ljus med stora glasögon va. Korrekt. Redigerat 26 januari av CHAE
Fidden Postat 26 januari Postat 26 januari Bryr mig egentligen inte om Edith och hennes dikter, men ibland önskar jag att jag haft någon dikt-Ann. 1
slejnard Postat 26 januari Postat 26 januari 2 timmar sedan sa CHAE: Korrekt. 👍 som jag mindes! Yrket då?
Dark Of Light Postat 26 januari Postat 26 januari 1 minut sedan sa slejnard: 👍 som jag mindes! Yrket då? Meteorolog. Läran om meteorer. Precis som urologer forskar om ur och osteologer om osth! 1
Fidden Postat 26 januari Postat 26 januari Katalog är ett annat ord för kattforskare. Dol är epilog. He loves a good slut 3
Neosus Postat 26 januari Postat 26 januari Varför får inte min katta ligga eftersom systembolagets katalog... låg?
Dark Of Light Postat 26 januari Postat 26 januari 1 timme sedan sa slejnard: Tack Dol 👍 Varsågod! 1 timme sedan sa Fidden: Katalog är ett annat ord för kattforskare. Dol är epilog. He loves a good slut Du tänker på min slutlednings förmåga...
Dark Of Light Postat 26 januari Postat 26 januari (redigerat) 33 minuter sedan sa Neosus: Varför får inte min katta ligga eftersom systembolagets katalog... låg? Du får härmed platsen som publikuppvärmare till Teh Hej Slej Kåmedishåv Nårrlanståor Wörldhvajd. Redigerat 26 januari av Dark Of Light särskrivning is a bitch. Publik uppvärmare liksom...
CHAE Postat 26 januari Trådstartare Postat 26 januari Meanwhile i Storforum. ”Musik att dansa och röra sig till” låter som något kvasipedagogiskt knasprojekt från 70-talet för att sätta småskoleungarna i rörelse. ”Musik är dansa och röra sig till - nu med block och talja” Oavsett; orimligt mycket orerande (ordbajsande) för att komma till sak var ju särdeles tråkigt den här gången. Verkligheten upphör aldrig aldrig att förvåna.
slejnard Postat 26 januari Postat 26 januari Ja mycke text varte! Vi ska se bäst i test först och på spåret sen. I efterhand. Så har vi ätit god middag. Älg rostbiff pommes och egengjord grönpepparsås. Gött! Passar på att njuta av livets goda.
Fidden Postat 26 januari Postat 26 januari Nästan konstigare än de ai-genererade posterna som ramlade in för ett tag sedan...
Fidden Postat 26 januari Postat 26 januari Det var någon som randomiserade några Wordfeud-matcher, och tre hamnade på mig. Nu har jag fullt upp.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.